5 هتل هیجان انگیز در بندر انزلی با منظره بی نظیر

به گزارش وبلاگ فرافایلی، بندر انزلی با قرار گرفتن در کنار سواحل دریای خزر و فرهنگ غنی مردمان خود سالانه میزبان مسافران زیادی است. چه برای سرگرمی و چه برای تجارت قصد سفر به انزلی را داشته باشید، یافتن مکان مناسب برای اقامت می تواند تجربه شما را در این بهشت ساحلی بهبود ببخشد. بنابراین در سفر به این بندر، یافتن اقامتگاهی که راحتی، آرامش و لذت از منظره ها خیره کننده را برای شما به ارمغان بیاورد، حائز اهمیت است.

5 هتل هیجان انگیز در بندر انزلی با منظره بی نظیر

در ادامه 5 مورد از هتل های مجذوب نماینده در بندر انزلی با منظره بی نظیر معرفی می گردد.

1- هتل سفید کنار

هتل سفیدکنار در منطقه ای سرسبز با منظره ای پانوراما از ساحل و در مجاورت تالاب انزلی، به عنوان یک انتخاب ایده آل در میان هتل های ساحلی بندر انزلی قرار گرفته است. هتل وایت با داشتن 123 واحد اقامتی، از جمله اتاق های دونفره رو به دریا و جنگل، پذیرای مهمانان با امکانات مدرن مانند کافی شاپ، رستوران، پارک بچه ها و ساحل خصوصی است. موقعیت مناسب در کیلومتر 5 جاده آستارا، دسترسی به آن را برای مسافرانی که به گشت وگذار در شهر می پردازند، آسان می نماید.

2- هتل دلفین

هتل دلفین بندر انزلی یکی دیگر از اقامتگاه هایی است که مسافران و گردشگران در سفر به این بندر می توانند انتخاب نمایند. این هتل با منظره زیبای دریا و دسترسی راحت به مرکز شهر، بازار انزلی و پارک تکاوران، اقامتی مجلل را ارائه می دهد. هتل دلفین با امکانات مدرن از جمله تلویزیون، تلفن و اینترنت، اقامتی به یادماندنی را در میان محیط آرام ساحل دریای زیبای خزر نوید می دهد.

3- هتل بهشت

هتل بهشت که در کنار تالاب انزلی قرار گرفته است، با واحدهای اقامتی به سبک ویلایی و محیطی زیبا، تجربه ای بی نظیر را ارائه می دهد. میهمانان می توانند در رستوران صخره ای غذا بخورند یا از ورزش های آبی در تالاب انزلی لذت ببرند. هتل بهشت با کافی شاپ شناور و نزدیکی به جاذبه های محلی، بهشتی برای مسافرانی است که در پی آرامش و ماجراجویی هستند.

4- هتل پرشین

هتل پرشین بندر انزلی در روستای سنگ چین واقع شده و دارای 14 واحد اقامتی است که در سه طبقه قرار گرفته اند و هر کدام منظرهی خیره نماینده از دریا دارند. با دسترسی آسان به ساحل و امکانات رفاهی مدرن از جمله یخچال، تلویزیون و دسترسی به اینترنت، میهمانان می توانند از اقامتی راحت در میان زیبایی های طبیعی بندر انزلی لذت ببرند.

5- هتل رویال بلوگا

هتل رویال بلوگا که در فروردین 1400 افتتاح شد، دارای موقعیت استراتژیک در نزدیکی منطقه آزاد انزلی و سایر جاذبه های گردشگری است. هتل رویال بلوگا با طیف وسیعی از سوئیت ها که با اولویت های مختلف و دسترسی عالی، از جمله دسترسی به دریا و مراکز شهر، اقامتی لذت بخش را به مسافران نوید می دهد.

منبع: همگردی

به "5 هتل هیجان انگیز در بندر انزلی با منظره بی نظیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هتل هیجان انگیز در بندر انزلی با منظره بی نظیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید