هر آنچه درباره فیلم مارول ها می دانیم

به گزارش وبلاگ فرافایلی، غیبت انتقام جویان، تاثیر خود را بر دنیای مارول گذاشته و بسیاری از هواداران این گروه از ابرقهرمان ها، حالا انتظار اکران فیلم مارول ها را می کشند. تقریبا چیزی حدود سه سال از آخرین باری که کاپیتان مارول را دیدیم می گذرد. با توجه به اینکه کارول دانورز جریان جنگ را در انتقام جویان: انتها بازی تغییر داده، قطعا مارول ها فیلم بزرگی خواهد بود.

هر آنچه درباره فیلم مارول ها می دانیم

از وقتی که خبر فراوری فیلم مارول ها منتشر شد، هواداران مدام به بحث در رابطه با این موضوع می پردازند که چگونه این فیلم می تواند دنیای سینمایی مارول را دستخوش تغییرات زیادی کند.

مارول ها چه کسانی هستند؟

در فیلم مارول ها که قرار است به زودی اکران گردد، نه یک قهرمان بلکه سه ابرقهرمان اصلی کمیک های مارول حضور خواهند داشت. همین امر باعث شده که هواداران این دنیای سینمایی به شدت هیجان زده شوند. در واقع با اینکه هنوز جزئیات زیادی در رابطه با این فیلم در دسترس نیست اما همین که می دانیم قرار است شاهد هنرنمایی سه ابرقهرمان باشیم ما را هیجان زده می نماید.

این فیلم با نیم نگاهی به اولین فیلم کاپیتان مارول، نحوه تبدیل شدن کارول دانورز را به یکی از قدرتمندترین قهرمانان دنیا به تصویر خواهد کشید. در نتیجه، ما در این فیلم شاهد نحوه ظهور اولین کاپیتان مارول خواهیم بود. یعنی همان کسی که برای نجات سیارات به سراسر کهکشان سفر نموده است. مونیکا رامبو دختر برترین دوست کارول دانورز، ماریا رامبو است. وقتی کارول هنوز کودک بود این دو با هم دوست شدند و همین دوستی باعث وقوع اتفاقات بعدی شد. در طول حادثه وست ویو، او چندین بار از سد هکس عبور کرد و همین امر باعث شد سلول هایش رونویسی شوند و قدرت های فوق العاده را به دست بیاورد.

به علاوه خانم مارول دوست داشتنی هم به عنوان یکی از این سه ابرقهرمان در فیلم مارول ها حضور خواهد داشت. کامالا خان که یکی از هواداران پر و پا قرص کارول دانورز است، از عایشه، مادربزرگش قدرتی را به ارث برده که می خواهد از آن برای مبارزه با شر و بدی استفاده کند.

طرح داستانی مارول ها

پس از خاتمه یافتن داستان خانم مارول، هواداران این دنیای سینمایی به بحث در رابطه با این موضوع پرداختند که داستان مارول ها به چه موضوعی خواهد پرداخت. در طول صحنه پس از تیتراژ خاتمهی خانم مارول، کامالا خان جای خود را با کاپیتان مارول عوض می نماید هر چند به وضوح می توان ناتوانی او را در کنترل قدرت هایش مشاهده کرد.

از سوی دیگر، صحنه پس از تیتراژ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست و واندا ویژن به مونیکا رامبو با بازی تیونا پریس اشاره دارد. بر اساس این رویدادها، می توان استدلال کرد که ظاهرا هر زمان که این سه نفر کنترل قدرت هایشان را از دست می دهند، جایشان را با هم عوض می نمایند. بنابراین آن ها مجبورند برای مبارزه با اشرار با یکدیگر همکاری نمایند وگرنه قطعا شکست خواهند خورد. در حالی که خلاصه داستان آن قدر مبهم است که نمی توان به جزئیاتش پی برد، اما بر اساس چیزهایی که به گوش رسیده فیلم مارول ها باید داستانی شنیدنی و سرگرم نماینده داشته باشد.

بازیگران فیلم مارول ها

مارول ها چیزی بیشتر از فیلمی است که چند ابرقهرمان پرقدرت در آن به ایفای نقش پرداخته باشند. زیرا این فیلم نشان دهنده داستان مارول هایی است که برای کنترل قدرت های خود و محافظت از کسانی که به آن ها اهمیت می دهند با اشرار مبارزه می نمایند. به علاوه، بازیگران فیلم برای مخاطبان آشنا هستند و مخاطبان با آن ها خاطره دارند، با همه این ها چهره های نو زیادی هم در فیلم حضور دارند که قطعا بر جذابیت فیلم خواهند اضافه کرد.

در این فیلم ما شاهد حضور بری لارسون در نقش کاپیتان مارول خواهیم بود که همراه با تیونا پریس در نقش کاپیتان مونیکا رامبو و ایمان ولانی در نقش خانم مارول یا همان کامالا خان به ایفای نقش خواهند پرداخت. اگرچه ممکن است تماشا دوباره لشانا لینچ در نقش ماریا رامبو عجیب به نظر برسد، اما شاید او تنها در فلش بک هایی حضور داشته باشد که باعث شده اند مونیکا به جایگاه امروزی برسد. به علاوه حضور او می تواند به درک تمام چیزهایی که در دوره پس از حضور کاپیتان مارول یعنی بعد از اتفاقات انتقام جویان: خاتمه بازی روی داده یاری کند.

یون راگ، رهبر استارفورس و فرمانده امپراتوری کری، با بازی جود لا، نیز قرار است پیروزمندانه به پرده سینما بازگردد. به نظر می رسد ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری، هم در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. کوبی اسمالدرز هم دوباره در نقش ماریا هیل ظاهر خواهد شد و بار دیگر به نیک فیوری یاری خواهد نمود و جیمی وو که در فیلم واندا ویژن نقش یکی از ماموران شیلد را بر عهده داشت هم در نقش دیگری ظاهر خواهد شد.

زاو اشتون نقش شرور اصلی فیلم را بازی خواهد نمود اما هنوز معلوم نیست که چه نقشی به او محول شده است. بعضی دیگر از بازیگران برجسته این فیلم عبارت اند از: یوسف خان، عامر خان و مونیبا خان که نقش بازیگران مکمل را بر عهده خواهند داشت. کالین استونلی در نقش پاپ تون، یکی از دانشمندان امپراتوری کری ظاهر خواهد شد. البته 4 نقش مهم دیگر هم قرار است به وسیله زاو اشتون، پارک سئو جون، فیون جالی و شامیر اندرسون ایفا گردد اما هنوز این نقش ها تایید نشده اند.

تاریخ انتشار

استودیوی مارول اعلام نموده که سی و سومین فیلم دنیای سینمایی مارول از فاز پنجم، یعنی فیلم مارول ها، در تاریخ 28 جولای 2023 در سینماها اکران خواهند شد. بنابراین تاریخ اکران این فیلم آن قدرها دور نیست و با نزدیک شدن به خاتمه سال 2022، می توانیم انتظار داشته باشیم که خیلی زود این فیلم بر روی پرده سینماهای کشور منتشر گردد.

در حالی که شاید این انتظار طولانی به نظر برسد، اما استودیوی مارول پروژه های زیادی را قبل از مارول ها منتشر خواهد نمود که از جمله آن ها می توان به مانند پلنگ سیاه: واکاندا برای همواره، مرد مورچه ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی و نگهبانان کهکشان 3 اشاره نمود. بنابراین در حالی که منتظرید تا فیلم مارول ها اکران گردد، می توانید خودتان را با دیگر سریال ها یا فیلم های تلویزیونی هیجان انگیز مارول که در سینماها و دیزنی پلاس اکران خواهند شد سرگرم کنید.

منبع: movieweb

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه درباره فیلم مارول ها می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره فیلم مارول ها می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید