نیم نگاهی به قهرمانی داریم، فرصت ها را از دست دادیم

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان در تبادل نظر با خبرنگاران پس از شکست برابر تیم سایپا در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: بازی حساس و پایاپایی بود. از نظر کنترل بازی و موقعیت از تیم سایپا برتر بودیم و 70 درصد بازی کنترل توپ و میدان دست ما بود اما فرصت ها را از دست دادیم. به تیم سایپا تبریک می گویم که از موقعیت هایش به خوبی استفاده کرد.

نیم نگاهی به قهرمانی داریم، فرصت ها را از دست دادیم

فاطمه شریف اضافه نمود: تیم سایپا را پرس نموده بودیم و در حمله کنترل دست ما بود به همین دلیل بازیکنان خسته شدند و در غافلگیری و ضد حملات دو گل دریافت کردیم. سایپا با دفاع بسته بازی کرد و روی ضد حملات برنامه داشت و جواب برنامه ریزی اش را نیز گرفت.

وی تاکید نمود: علاوه بر این دو گل سایپا بازهم موقعیت داشت. در کل بازی جذاب و تماشایی شد و دو تیم موقعیت های زیادی داشتند.

شریف درباره بازی هفته آینده نیز گفت: متاسفانه در 6 هفته ابتدایی مسابقات بازی های سختی در پیش داریم. هرچند تمام تیم های شرکت کننده در لیگ خوب هستند اما بعضی از تیم های به دلیل تجربه و داشتن مهره جز مدعی هستند و ما در 6 بازی ابتدایی با این تیم ها رقابت داریم.

سرمربی هیات فوتبال خراسان ادامه داد: هفته آینده با تیم کرمان مسابقه خواهیم داشت. بازی سختی خواهد بود به دنبال رفع کردن نقاط ضعفمان و رفع کردن عدم دقتمان در ضربات پایانی هستیم. از روز اول برای روی سکو رفتن تیم را بستیم و نیم نگاهی نیز به قهرمانی داریم. هر بازی برایمان حکم فینال دارد و هیچ مسابقه ای را نباید دست کم گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نیم نگاهی به قهرمانی داریم، فرصت ها را از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیم نگاهی به قهرمانی داریم، فرصت ها را از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید