نشان می دهیم فوتبال بانوان هرمزگان پتانسیل بالایی دارد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بندرعباس گفت: با استفاده از بازیکنان تمامأ بومی سعی می کنیم نماینده افتخارآفرینی برای فوتبال هرمزگان باشیم

نشان می دهیم فوتبال بانوان هرمزگان پتانسیل بالایی دارد

به گزارش وبلاگ فرافایلی هرمزگان ، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بندرعباس گفت: با استفاده از بازیکنان تمامأ بومی سعی می کنیم نماینده افتخارآفرینی برای فوتبال هرمزگان باشیم

کلثوم دارا اضافه کرد: در فرصت کمی که از تشکیل تیم بانوان شهرداری بندرعباس تا شروع مسابقات مرحله نخست لیگ دسته اول کشور داشتیم، تمامی کوشش خود را برای کسب هماهنگی و آمادگی لازم به کار بستیم.

وی با بیان اینکه با استفاده از بازیکنان تمامأ بومی سعی می کنیم نماینده افتخارآفرینی برای فوتبال هرمزگان باشیم، اظهار کرد: با حضور بازیکنانی همچون حمیده سلطانی، مریم مرادی زاده و ملیحه نورالدینی که از تجربه بالایی برخوردار هستند در کنار سایر بازیکنان جوان کوشش مان حضور پیروز و صعود به مرحله بعدی است.

دارا با اشاره به اینکه کوشش می کنیم پس از صعود از مرحله نخست با برنامه بهتری راهی مرحله بعدی مسابقات شویم، گفت: بیشتر بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس تجربه فوتسالی دارند و باید کوشش کنیم درزمین فوتبال هم کیفیت بالایی از خود نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بندرعباس با بیان اینکه حضور یک تیم از هرمزگان پس از سال ها در سطح فوتبال کشور جای خوشحالی دارد، عنوان نمود: باید از شهردار و مدیرعامل باشگاه فرهگی ورزشی شهرداری بندرعباس به واسطه اعتمادش به فوتبال بانوان و ایجاد این ظرفیت تقدیر و تشکر کنم.

مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور در مرحله نخست با حضور تیم های شاهین کرمان، مشتقین ایرانیان تهران، ملی پوشان شهرکرد، جندی شاپور دزفول و شهرداری بندرعباس به میزبانی بندرعباس از 19 فروردین ماه در استادیوم خلیج فارس برگزار می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "نشان می دهیم فوتبال بانوان هرمزگان پتانسیل بالایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشان می دهیم فوتبال بانوان هرمزگان پتانسیل بالایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید