مومنی: شفر تسلط مدیریتی کافی را نداشت، نتایج فرهاد مجیدی قابل دفاع بوده است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، محمد مومنی، مدیر آموزشگاه باشگاه استقلال گفت: وینفرد شفر تسلط مدیریتی کافی را نداشت و نتوانست در بازی های حساس نتایج لازم را کسب کند.

مومنی: شفر تسلط مدیریتی کافی را نداشت، نتایج فرهاد مجیدی قابل دفاع بوده است

محمد مومنی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فرافایلی درباره عملکرد تیم استقلال در فصل گذشته لیگ برتر و حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باشگاه استقلال ایده و افکار زیادی داشت و به دنبال قهرمانی در لیگ برتر بود. حضور شفر و بازیکنان خارجی هم نشان دهنده همین موضوع است، اما در میانه راه بعضی از بازیکنان خارجی که شفر جذب نموده بود نتوانستند احتیاج باشگاه را رفع نمایند و به همین دلیل کادرفنی مجبور به تعویض آنها شد. همین موضوع هم در روند حرکتی تیم استقلال اختلال ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: یکی از نواقصی هم که خود شفر داشت این بود که نتوانست به خوبی تیم را مدیریت کند. او تسلط مدیریتی کافی را نداشت و در بازی های مهم نتوانست نتایج لازم را کسب کند. مخصوصاً در دربی، رویارویی با پدیده و دیدار برگشت مقابل الهلال تیم شفر نتوانست توقعات را برآورده کند. اضافه شدن دستیاری مثل فرهاد مجیدی هم به کادرفنی با وجود اینکه کمی مسائل را حل کرد، اما نتوانست همه مسائل را رفع کند و در نهایت مجبور به اخراج شفر شدند. بعد از آن هم حضور مجیدی به عنوان سرمربی کمی طرفداران را تسکین داد و واقعاً نتایجی هم که او در چند بازی گذشته گرفت قابل دفاع بود. در هر صورت استقلال نتوانست از گروه خود در لیگ قهرمانان صعود کند، اما مجیدی توانست نظم و انضباط خوبی در تیمش به وجود بیاورد و این نویدبخش روزهای خوبی است. هر چند طرفداران استقلال در فصل بعد به جز قهرمانی چیز دیگری از این تیم نمی خواهند.

عده ای اعتقاد دارند فرهاد مجیدی همچنان می تواند به عنوان سرمربی در تیم استقلال فعالیت کند.، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: مجیدی تجربه بازی در تیم های خارجی و تیم ملی را دارد. خودش هم در استقلال رشد نموده است و مکتب این تیم را می داند، ولی باید او هم یک نکته را مدنظر داشته باشد و آن هم این است که به بتواند ظرفیت تیم استقلال را بالا ببرد. قطعاً اگر مجیدی باقی بماند احتیاج به دستیاران خوب و باکیفیت دارد. اگرچه الان هم اعضای کادرفنی زحمت زیادی می کشند، اما باید استقلال با علم روز هم آشنا گردد. اگر هم باشگاه به این نتیجه رسید که مربی خارجی بیاورد و مجیدی کنار او باشد، باید این مربی کنار استقلال بماند و تمام تلاشش را به کار گیرد. من با حضور مربی داخلی موافقم، اما به شرطی که خودش را با علم روز آشنا کند و از دستیاران خارجی باکیفیت هم استفاده کند تا ظرفیت های تیم بالا برود.

مومنی، مدیر آموزشگاه باشگاه استقلال در مورد فعالیت این باشگاه در رده های پایه توضیح داد: ما هر روز در آموزشگاه در پنج رده سنی کار می کنیم. اساس کار و فلسفه ما این است که به فوتبال آینده استقلال نگاه کنیم و بتوانیم در گرو سازندگی، نتایج خوبی هم برای این تیم رقم بزنیم. این فضا هم با آمدن پیشکسوتان مهیا شده است و سعی می کنیم پیشکسوتان را سازماندهی و از نظرات آنها استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مومنی: شفر تسلط مدیریتی کافی را نداشت، نتایج فرهاد مجیدی قابل دفاع بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: شفر تسلط مدیریتی کافی را نداشت، نتایج فرهاد مجیدی قابل دفاع بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید