معروف ترین غذاهای اروپایی را بشناسیم

به گزارش وبلاگ فرافایلی، یکی از سرگرم کننده ترین جنبه های سفر و همراه شدن با تورمسافرتی چشیدن طعم غذاهای محلی و هیجان انگیزی است که در مقصد به ما ارائه می گردد. به طور حتم سرک کشیدن به رستوران های محلی، اغذیه فروشی های خیابانی یکی از سرگرم کننده ترین فعالیت ها در طول سفر است، چراکه طعم خوراکی ها در منطقه ها مختلف در دنیا از زمین تا آسمان فرق دارد. نوع مواد اولیه ای که در غذاها به کار گرفته می گردد، ادویه ها، سبک طبخ همه و همه دنیایی متفاوت را به گردشگران تورمسافرتی ارائه می دهند. در این مقاله به چند نمونه از ناب ترین غذاهای اروپایی اشاره خواهیم کرد. با خبرنگاران همراه باشید.

معروف ترین غذاهای اروپایی را بشناسیم

1) Bouillabaisse ،مارسل

این غذا یکی از محبوب ترین و مشهور ترین وعده های اصلی در مارسل محسوب می گردد. اگر به این شهر فوق العاده زیبای اروپایی سفر کردید ضروری است که مزه فوق العاده آن را امتحان کنید Bouillabaisse . یک غذای دریایی است می توانید انفجار عطر، طراوت و تازگی ماهی، میگو و صدف را در دهان خود حس کنید. این غذا جزو فهرست محبوب ترین غذاهای دریایی در اروپاست و بیشتر گردشگران تورمسافرتی در سفر به مارسل یک بار آن را امتحان می نمایند.

2) Salt Beef Beigel ، لندن

لندن بعد از پاریس جزو مرکز های با شکوه غذا در اروپاست. می توان در این شهر به تراز اول ترین رستوران های جهان دسترسی داشت. سرآشپزهای فوق حرفه ای و خلاق که تحت آموزش های فوق العاده بوده اند به خوبی می دانند که چگونه به برترین نحو به برترین مزه دست پیدا نمایند. اگر به این شهر سفر می کنید ضروری است که در وهله نخست یک صبحانه مفصل انگلیسی میل کنید و در قدم بعد، طعم فوق العاده گوشت شور این شهر را بچشید.

3) Deep-Fried Artichoke، رم

اگر جزو آن دسته گردشگران تورمسافرتی هستید که رژیم گیاه خواری خاصی را دنبال می نمایند و به شهر رم سفر نموده اند سفارش یک وعده کنگرفرنگی سوخاری برای شما برترین خواهد بود. مزه این غذا در رم شگفت انگیز است. چراکه می توانید طعم ناب روغن زیتون تازه را در آن حس کنید. این غذا جزو پیش غذاهای محبوب مسافرین انواع تورمسافرتی در رم به شمار میرود.

4) Falafel Wrap ،پاریس

این غذا یکی از محبوب ترین خوراکی های خیابانی در پاریس محسوب می گردد و گردشگران در توریک روزه خود و بازدید از مجذوب کنندهیت های شهری پاریس با خرید یک سرویس از آن، در کنار قدم زدن در خیابان های مجذوب کننده برترین غذای خیابانی شهر را هم میل می نمایند. این غذا تلفیقی است از فلافل ایرانی همراه با ارده و سبزیجات.

5) Strudel ، وینا

اگر به این شهر دیدنی و تاریخی سفر می کنید بعد از توریک روزه خود و بازدید از مجذوب کنندهیت های گردشگری می توانید در کافه ای بنشینید و با چشیدن طعم ناب اشترودل های وینایی معروف در کنار یک فنجان قهوه خستگی در کنید. طعم این دسر فوق العاده تنها در این شهر به این صورت خواهد بود، بنابراین بهتر آن است که این موقعیت فوق العاه را از دست ندهید.

منبع: همگردی

به "معروف ترین غذاهای اروپایی را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین غذاهای اروپایی را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید