معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری تورنتو

به گزارش وبلاگ فرافایلی، اگر تورنتو را برای گردش انتخاب نموده اید، به سراغ برترین منطقه رفته اید. جاذبه های گردشگری تورنتو آنقدر زیاد است که روزهای زیادی می توانید در آن به گردش و سرگرمی بپردازید. این شهر بزرگترین شهر در کانادا محسوب می گردد و می توانید از موزه ها و گالری ها تماشا کنید یا نزدیک آبشارا نیاگارا بایستید و عکس بندازید. در هر صورت این شهر خاطرات خوشی برای شما می سازد. همراه ما باشید تا بعضی از جاهای تماشای تورنتو را معرفی کنیم.

معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری تورنتو

فهرست برترین جاهای تماشای و تفریحی تورنتو

جاهای تماشای تورتنو بی شمار است و ما کوشش کردیم به معرفی تماشای ترین جاذبه های آن بپردازیم:

کوچه گرافیتی

دوست دارید به یک کوچه متفاوت از تمام کوچه ها بروید؟ قطعا باید به کوچه گرافیتی تورنتو سر بزنید. یک سمت این کوچه به خیابان اسپادینا می خورد و سمت دیگر آن به خیابان پورتلند راه دارد. اگر عاشق عکاسی هستید، در این کوچه هزاران عکس زیبا می توانید بیندازید.

Toronto, Ontario Canada

بیشتر بخوانید: زیباترین جاذبه های گردشگری کانادا کجاست؟ جاهای تماشای کانادا را در این مطلب ببینید.

مرکز علوم انتاریو

اگر کودک دارید، حتما او را به این مرکز ببرید؛ فاصله کمی هم از مرکز شهر دارد. هنگام بازدید می توانید در فعالیت های مرکز مشارکت داشته باشید و کودکتان با بسیاری از موضوعات همچون هواشناسی، ستاره شناسی و تکنولوژی آشنا می گردد.

770 Don Mills Rd, North York, ON M3C 1T3, Canada

آبشارهای نیاگارا

این آبشارها در تورنتو قرار ندارند، اما باتوجه به فاصله کمی که دارند، می توانید به آنجا بروید. فاصله آبشارها از شهر تورنتو 90 دقیقه است؛ ولی ارزش رفتن دارد. جالب است بدانید نصف آبشار نیاگارا در کانادا و مابقی آن در آمریکا قرار گرفته است. خود آبشار نیاگار هم در اصل سه آبشار به نام های نقاب عروس، نعل اسب و آمریکایی است. البته با رفتن به این منطقه فرصت بازید ازدیگر جاهای تماشای تورنتو مانند چرخ و فلک اسکای ویل و برج اسکای لون را به دست می آورید.

Niagara Falls, NY 14303, United States

جهت اطلاع از شرایط دریافت ویزا توریستی کانادا این مطلب را بخوانید.

برج CN

یکی از مکان های تماشای تورنتو که نماد این شهر محسوب می گردد، برج CN (Canadian Nation) است. هر جای شهر بایستید این برج 553 متری را می توانید، ببینید. بلندترین قسمت آن برای گردشگران SKY POD است و ارتفاع آن 447 متر است. هنگام رفتن به این برج، برای صرف ناهار یا شام حتما به رستوران هایش سر بزنید.

290 Bremner Blvd, Toronto, ON M5V 3L9, Canada

های پارک (High Park)

اگر دوست دارید در یک فضای سرسبز قدم بزنید و آرامش دوباره را به دست آورید، به های پارک تورنتو بروید. این جاذبه تماشای روحتان را تازه می نماید و با وجود مسیرهای پیاده روی، می توانید در میان گیاهان و نهرهای گوناگون قدم بزنید و از ساعاتتان در اینجا لذت ببرید. البته بازدید از مینی باغ وحش های پارک هم خالی از لطف نیست.

1873 Bloor St W, Toronto, ON M6R 2Z3, Canada

بیشتر بخوانید: چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

باغ موسیقی تورنتو (Toronto Music Garden)

اگر عاشق موسیقی های باخ هستید، باغ موسیقی یکی از جاهای تماشای تورنتو است. با ورود به این باغ می توانید در میان گیاهان قدم بزنید یا تورهای رایگان گیاه شناسی بهره ببرید. اگر فصل تابستان به اینجا بروید، از شنیدن موسیقی در پارک هم بهره مند می شوید.

479 Queens Quay W, Toronto, ON M5V 3M8, Canada

مرکز خرید ایتون (CF Tornto Eaton Cnter)

این مرکز خرید بسیار بزرگ و همیشه در حال توسعه است. اگر هوس خرید لباس نموده اید، می توانید از بوتیک های این مرکز خرید، تماشا کنید. بعلاوه در اینجا رستوران و کافی شاپ هم هست و می توانید هنگام خستگی یا گرسنگی به این مکان ها بروید.

220 Yonge St, Toronto, ON M5B 2H1, Canada

برترین مراکز خرید تورنتو کجاست؟ برای اطلاع از برترین مراکز خرید تورنتو این مطلب را بخوانید.

بازار محله چینی ها (چاینا تاون in Toronto)

در بازار محله چینی ها، می توانید جواهرات و لوازم خانگی پیدا کنید. هر چیزی که به فکرتان برسد، به احتمال زیاد در این بازار وجود دارد؛ البته وقتی به این بازار رفتید از خوراکی های خوشمزه آن غافل نشوید. رستوران های چینی، آسیایی و ویتنامی را در این محله می توانید مشاهده کنید و غذاهایش حسابی شما را به هوس می اندازد.

چاینا تاون, Toronto, ON, Canada

آکواریوم ریپلی کانادا (Ripleys Aquarium Of Canada)

این آکواریوم در نزدیکی برج CN قرار گرفته است و شما را مجذوب خود می نماید. حدود 16000 گونه از موجودات دریایی را می توانید در اینجا مشاهده کنید و از زیبایی آن ها شگفت زده شوید. وقتی به اینجا می روید، وارد یک تونل می شوید و از ماهی های رنگارنگ عجیب گرفته تا عروس دریایی و سایر موجودات دریایی را مشاهده می کنید.

288 Bremner Blvd, Toronto, ON M5V 3L9, Canada

جمع بندی

در این مطلب درباره تفریحات تورنتو و انواع مکان های تماشای آن صحبت کردیم. شهر تورنتو مکان های مجذوب کننده تماشای زیادی دارد و هنوز جاذبه های بسیاری نگفته باقی ماندند. شما بازدید از کدام جاذبه را پیشنهاد می دهید؟

منبع: پارسیس

به "معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید