مسی به سائوپائولوی برزیل پیوست

به گزارش وبلاگ فرافایلی، فوتبالیست 9 ساله برزیلی با نام مسی به تیم مطرح سائوپائولو در کشورش پیوست.

مسی به سائوپائولوی برزیل پیوست

به گزارش وبلاگ فرافایلی و به نقل از tyc، در حالی که هنوز نمی دانیم سرنوشت ستاره 35 ساله اهل روساریو چه خواهد شد، در برزیل کودکی به همین نام با تنها 9 سال سن که گفته می گردد استعداد درخشانی دارد اولین قراردادش را با سائوپائولو امضا کرد.

این اولین بار نیست که نام یک ستاره فوتبال آرژانتینی روی بازیکنان فوتبال در برزیل گذاشته می گردد. ستاره تیم نوجوانان برزیل که اخیرا چهره شده نیز ریکلمه فیلیپی مارینیو د سوزا است که با وجود 16 سال سن مهاجم پالمیراس است. پدر و مادر این فوتبالیست برزیلی به خاطر خوان ریکلمه، فوتبالیست آرژانتینی، این نام را برای فرزندشان انتخاب کردند.

اکنون مسی جوان که درخشش خیلی خوبی در فوتبال پایه برزیل داشته است با نام مسی داسیلوا مطرح شده است. او سال 2014 به دنیا آمده است؛ همان سالی که ستاره آرژانتینی در جام دنیای 2014 برزیل همراه تیم ملی کشورش به فینال رقابت ها رسید و نایب قهرمان دنیا شد و به عنوان برنده توپ طلای مسابقات تاجگذاری کرد.

سائوپائولو لیونل مسی داسیلوا را به خدمت گرفته است و باید دید او می تواند پا جای پای فوق ستاره آرژانتینی بگذارد و به فوتبالیست بزرگی تبدیل گردد یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین

به "مسی به سائوپائولوی برزیل پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی به سائوپائولوی برزیل پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید