مالک قشقایی: 10 ماه پیش درباره بازیکن مان در کمیته انضباطی پاسخ دادیم، امسال باید به لیگ برتر برسیم

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مالک باشگاه قشقایی شیراز گفت درباره بازیکنی که صدور ITC او در هاله ای از ابهام است، توضیحات لازم را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

مالک قشقایی: 10 ماه پیش درباره بازیکن مان در کمیته انضباطی پاسخ دادیم، امسال باید به لیگ برتر برسیم

روح الله نجف پور درباره اینکه گفته می شود یکی از بازیکنان تیم فوتبال قشقایی شیراز، بدون صدور ITC در هفته های ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال به میدان رفته است، به خبرنگار ورزشی وبلاگ فرافایلی گفت: این پرونده حدود 10 ماه پیش بررسی شد و ما در کمیته انضباطی در این باره پاسخ دادیم. این بازیکن پیش از اینکه به قشقایی بیاید، یک سال به دلیل مصدومیت بازی نمی کرد و پس از چند بازی به خاطر آسیب دیدگی از جمع ما جدا شد.

وی در مورد شرایط ITC خوبیاری گفت: او تسویه حساب، رضایتنامه و فسخ قرارداد با باشگاه قبلی خود را آورد و ما او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کردیم. سازمان لیگ ITC او را خواست که ما در این زمینه اقدام کردیم.

مالک باشگاه قشقایی شیراز در واکنش به بیانیه باشگاه مس کرمان درباره دیدار دو تیم که تغییر در نتیجه آن به صعود مس به لیگ برتر منجر خواهد شد، شرح داد: ما علاوه بر مس کرمان، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک را هم شکست دادیم. زیبایی فوتبال به این است که نتیجه در زمین رقم بخورد و این روش ها نباید فوتبال را به سمتی ببرد که جذابیتش را از دست بدهد. درست نیست مسئله ای را که به یک سال پیش مربوط می شود و درباره آن جواب دادیم، دوباره برجسته کنند.

نجف پور با اشاره به هدف تیم قشقایی در فصل آینده لیگ یک گفت: از سال 92 که کارمان را آغاز کردیم، گفتیم سال 1400 باید در لیگ برتر باشیم. هفت سال است که چنین حرفی می زنیم و امسال باید به این هدف برسیم. پیش از ورود به مسابقات، برنامه خاصی داریم که در نوع خودش جدید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مالک قشقایی: 10 ماه پیش درباره بازیکن مان در کمیته انضباطی پاسخ دادیم، امسال باید به لیگ برتر برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک قشقایی: 10 ماه پیش درباره بازیکن مان در کمیته انضباطی پاسخ دادیم، امسال باید به لیگ برتر برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید