لذت کار در 5 فضای کار اشتراکی در ترکیه

به گزارش وبلاگ فرافایلی، امروزه فضای کار اشتراکی به افراد این امکان را داده اند تا بتوانند در کنار کسانی که شاید شاخه شغلی شان با آنها تفاوت های زیادی داشته باشند، مشغول به کار شده، محصول خود را فروخته و یا خدمتی که در آن تخصص دارند را ارائه دهند.

لذت کار در 5 فضای کار اشتراکی در ترکیه

شرایطی که امروز برای کارکردن و فعالیت پیش روی بشر قرار داده شده، با گذشته تفاوت های زیادی نموده است. در گذشته مردم برای آنکه بتوانند محصول خود را بفروشند و یا یک خدمت خاص ارائه دهند، می بایست یک دفتر کار برای خود در اختیار می گرفتند و در آن مشغول به کار می شدند.

فضاهای اشتراکی، فضاهای بسیار بزرگی هستند که افراد صاحب یک محصول و یا خدمت می توانند در آنها کار کنند و از امکاناتی که در آن وجود دارد به نحو احسن استفاده کنند. کار کردن در این فضاها، مزیت های زیادی دارد که یکی از آنها کم بودن اجاره است.

اگر یک فرد بخواهد یک دفتر کار اجاره کند، باید هزینه های زیادی را پرداخت کند، اما این فضاها را می توان با مناسب ترین و به صرفه ترین هزینه ها در اختیار گرفت و در آن مشغول به کار شد. از جمله امکاناتی که در این فضاهای اشتراکی در اختیار است می توان به میز، جایگاه، اینترنت، پرینتر، سالن کنفرانس و… اشاره نمود.

افزایش رقابت بین فضاهای اشتراکی یک کشور، باعث شده که این فضاها امکانات قابل توجهی مانند کافه، کتابخانه، بن های تخیف غذا، خط تلفن، مشاوره های کسب و کار و حتی سالن های همایش را به فهرست خدمات قابل ارائه خود اضافه کنند.

مزایای کار در فضای کار اشتراکی

کار کردن در این فضا، این شانس را به افراد می دهد تا با کسانی که در یک حوزه خاص، معروف و سرشناس هستند آشنا شده و از تجربیات آنها در طول کار استفاده کنند. این امر به یک کسب و کار نوپا امکان می دهد تا بتواند شبکه سازی خوبی در این حوزه انجام دهد.

کسانی که به تازگی یک استارت آپ را خلق نموده اند می توانند از این فضاهای اشتراکی به نحو احسن استفاده کنند. ملاقات و ملاقات افرادی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند و در فضاهای اشتراکی حضور دارند، می تواند به گسترده تر کردن یک کسب و کار یاری کند.

حال که با مفهوم فضاهای اشتراکی آشنا شدید بهتر است، سری هم به فضاهای کار اشتراکی در ترکیه بزنیم و با امکاناتی که در آنها وجود دارد، آشنایی بیشتری پیدا کنیم.

فضای کار اشتراکی در ترکیه

اولین مرکز کار گروهی یا فضای اشتراکی در شهر استانبول، در سال 2012 افتتاح شد و بعد از آن نیز فضاهای این چنینی زیادی توانستند مکانی مفید برای کار در اختیار علاقه مندان قرار دهند. در ادامه با بعضی از فضاهای کار اشتراکی در استانبول آشنایتان خواهیم کرد.

Withcoworking

یکی از بهترین فضاهای کار اشتراکی در شهر ازمیر ترکیه، Withcoworking است. شعار این مجموعه این است: کاری را که دوست داری انجام بده و از کار خود لذت ببر است.

این فضای کار اشتراکی در سال 2019 در شهر ازمیر افتتاح شده و یک ساختمان 3 طبقه را به خود اختصاص داده است. در بدو ورود به این فضاهای کار اشتراکی، یک زرافه قرمز قرار داده شده است.

زرافه محافظه کارترین حیوان در بین سایر حیوانات بوده و علت آن را به شرایط زندگی او ربط می دهند، این حیوان با یک چشم باز می خوابد و به همین علت به آن محافظه کار گفته می شود. از آنجایی که این فضای کار اشتراکی نیز سعی دارد شرایطی ایده آل و مناسب برای ایجاد یک شبکه فعال برای سایرین ایجاد کند، این زرافه را به عنوان لوگوی خود انتخاب نموده است.

افرادی که در این فضاهای اشتراکی کار می کنند، می توانند از خدماتی که استاندارد بالایی دارد استفاده کنند. ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و در 7 روز از هفته از جمله خدمات بی نظیری است که این فضای کار گروهی در اختیار بقیه قرار داده است.

این مجموعه یک استودیوی کار حرفه ای دارد و در آن تجهیزاتی مخصوص ضبط صدا و دوربین هایی برای ضبط تصویر قرار داده شده است. در این فضای کار اشتراکی، 75 دفتر وجود دارد و افرادی که در آن مشغول هستند سعی می کنند هم در جهت توسعه کار خود فعالیت کنند و هم به سایر افرادی که در این فضا ملاقات می کنند، یاری کنند. همه افراد در این مجموعه، به صورت جدی کار می کنند تا یک شغل تازه و یک محصول تازه در اختیار مردم قرار داده شود تا زندگی آنها را بیش از پیش راحت تر کند.

آدرس وبسایت : withcoworking.com

فضای کار اشتراکی | Kolektif House Ataşehir

یکی دیگر از فضاهای کار اشتراکی در شهر استانبول Kolektif House Ataşehir است. این فضا نیز یک شعار بسیار جالب و مجذوب کننده دارد و باعث شده افرادی که در پی بهترین ها هستند، حتما سری به این مجموعه نیز بزنند.

Kolektif House Ataşehir، می گوید که ما به هر چه که شما برای داشتن یک فضای کاری ایده ال، آرزو داشته اید، فکر نموده ایم و این شعار می تواند خبر خوبی برای افرادی باشد که قصد دارند کسب و کار خود را به تازگی آغاز کنند و در پی یک فضای مناسب و با امکانات قابل توجه می گردند.

اگر در این فضای اشتراکی عضو شوید می توانید از مزیت های زیادی بهره ببرید. ملحق شدن به یک شبکه بزرگ که تنها در پی پیشرفت و پیدا کردن فرصت های طلایی است تنها بخشی از مزیت هایی است که رفتن و کار کردن در این فضای اشتراکی می تواند در اختیار قرار دهد.

زیرساخت های قوی و خدمات صادقانه و کاملی که ارائه می شود، باعث شده افراد حاضر در Kolektif House

Ataşehi بتوانند در یک محیط ایده آل و راحت به کار خود بپردازند و با شرایط فوق العاده ای که دارند، هیچگاه

دست از کوشش برای به دست آوردن هدف هایشان برندارند.

Kolektif House Ataşehir، خانه ای است که در آن گروه هایی که علاقه مند به فراوری هستند، می خواهند

عملکردی صادقانه داشته باشند و به مقدار کافی انعطاف پذیر نیز هستند، مشغول به کار شده و تجارت

خود را توسعه دهند.

از میز و جایگاه گرفته تا امکاناتی مانند تلفن، روشنایی و… از جمله وسایلی است که در این فضای اشتراکی

قرار داده شده تا افرادی که در هر گوشه از این ساختمان مشغول به کارند، شرایط خوبی برای ادامه فعالیت خود

داشته باشند.

آدرس وبسایت :kolektifhouse.co

فضای کار اشتراکی | Kolektif House Maslak

از دیگر فضاهای اشتراکی در شهر استانبول، Kolektif House Maslak است. این فضای اشتراکی نیز خدمات

بی نظیری در اختیار فعالان قرار داده که از آن جمله می توان به فراهم کردن یک فضا و بستر مناسب برای ایجاد شبکه های کاری و تجاری اشاره نمود. با عضو شدن در این مجموعه می توان از خدمات بی نظیر و منحصر به فردی که ارائه می دهد نهایت استفاده را برد.

زیرساخت های قوی و خدماتی که در نهایت دلسوزی در این فضا قرار داده شده، شرایط بسیار خوبی برای

انجام کارها به راحت ترین شکل ممکن فراهم نموده است.

برای عضویت در Kolektif House Maslak، می توان به روش های مختلفی اقدام کرد و هر کدام که تجربه

کاربری بهتری برایتان به همراه داشته باشد، می تواند برای شما بهترین گزینه برای عضویت به شمار رود.

Kolektif House Maslak خدمات فضای کار اشتراکی

خدمات تهویه، خدمات مربوط به روشنایی فضا، میز و جایگاه و بسیاری امکانات دیگر در این فضای کارگروهی

تدارک دیده شده است تا افراد تمام توان تمرکز خود را بر روی کار خود گذاشته و بتوانند به آنچه که در فکر

خود تصور نموده اند، برسند.

برای برگزاری جلسات نیز اتاق هایی در نظر گرفته شده است. دکوراسیون اتاق جلسات به زیبایی طراحی و اجرا

شده و به افراد امکان داده می دهد تا بهترین و بهترین رویدادهای کاری خود را در این اتاق رقم بزننید. امکان

پخش فیلم و یا انجام تبلیغات و برگزاری جلسه های کاری بخشی از کارهایی است می توان در اتاق جلسات این فضای کاری انجام داد.

یکی از بزرگ ترین اهدافی که این مجموعه در پی به دست آوردن آن است، ایجاد یک فضای کارآمد، خلاق و

اقتصادی برای افرادی است که برای کار کردن انگیزه به اندازه کافی دارند اما ممکن است از نظر هزینه و شرایط

اقتصادی در موضعیت خوبی به سر نبرند.

با این فضای اشتراکی می توان کارایی بیشتری را در افراد مشاهده کرد و این امکان به دارنده یک کسب و کار داده می شود تا با تمرکز بیشتری به تجارت خود بپردازد. خدمات 24 ساعته، ارائه قهوه و چای در تمام طول روز، اتاق جلسات، دسترسی به اینترنت، خدمات نظافت و

امنیت بخشی از امکانات موجود در این فضا می باشند. فعالیت های انگیزشی و حتی آموزشی نیز در این

مجموعه برگزار می شود.

فضای کار اشتراکی | ATÖLYE

یکی دیگر از فضاهای اشتراکی که قصد داریم اطلاعاتی را در خصوص آن به شما ارائه دهیم، ATÖLYE است. این فضای کارگروهی، یک سازمان بسیار جالب و خلاق است و خلاقیت و جنب و جوش زیادی را می توان در آن مشاهده کرد.

یک آموزشگاه و استودیوی طراحی نیز در این فضای اشتراکی به چشم می خورد و به فعالان عرصه کار و تجارت یاری می نماید تا ویدئوهایی بسیار با کیفیت ساخته و برای توسعه کسب و کار خود از آن استفاده کند.

ATÖLYE، به افراد حاضر در تیم ها و سازمان ها فرصت می دهد تا بتواند روابطی ماندگار به وجود آورده و با ارائه ایده هایی منحصر به فرد و جالب بتوانند پروژه های تاثیرگذار را به انتها برسانند. در این مجموعه، تنها افرادی می توانند حضور پیدا کند که در پی یادگیری هستند و با داشتن اشتیاقی وصف ناپذیر و طی کردن راستا رشد و پیشرفت، هدفمندتر و منسجم تر در راهی که در آن قدم گذاشته اند، پیش بروند.

این فضای کار اشتراکی با داشتن بیش از 60 متخصص در حوزه های مختلف، توانسته چالش هایی که در بسیاری از بخش ها در سازمان های مختلف وجود دارد را شناسایی نموده و با ایده هایی خلاقانه و خاص، در جهت حل آنها قدم بدارند.

ATÖLYE، با بسیاری از سازمان ها در سراسر دنیا کار نموده تا بتواند صاحب یک تفکر متفاوت و ماندگار شود. شعار این مجموعه صحبت کردن و کوشش کردن برای ایجاد ارزش ها و اهدافی بلند مدت است.

آدرس وبسایت :atolye.io

Originn Coworking

Originn Coworking ، از دیگر فضاهای اشتراکی در شهر ازمیر به شمار می رود. امکانات متفاوتی در این مجموعه وجود درد که از آن جمله می توان به اینترنت نامحدود، سلف سرویس، اتاق جلسات، فضای سالن و باغ، نظافت، امکانات چاپ، پارکینگ و غیره اشاره نمود.

این فضای کار اشتراکی، می تواند به صورت شبانه روزی، خدمات فوق را به صورتی کاملا منحصر به فرد و خاص در اختیار افرادی قرار دهد که می خواهند در این فضا حضور پیدا نموده و کسب و کار و تجارت خود را با مناسب ترین هزینه ها رونق دهند.

از دیگر مزیت هایی که رفتن به این فضای کارگروهی دارد، در اختیار داشتن دفاتری در متراژها و مساحت های فرق دارد. تمامی اتاق های این فضا، مبله هستند و یک محیط کارآمد و بسیار خاص برای فعالین Originn Coworking، به وجود آورده است. در این مجموعه می توان با سایر افراد حاضر به رد و بدل کردن اندیشه ها و ایده ها پرداخت و به روش هایی متفاوت، برای توسعه کسب و کار و یک تجارت فعالیت کرد.

با امکانات بسیار مناسبی که در این فضای کار گروهی فراهم شده است، کار کردن و تمرکز کردن بر روی اهداف و قدم های که باید برداشته شود، بسیار راحت شده و بدین شکل می توان به آینده کاری یک کسب و کار امیدوار بود.

دسترسی به مکان های عمومی، استفاده از خدمات منشی و ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته از دیگر خدماتی است که در این فضای کار اشتراکی ارائه می شود.

آدرس وبسایت :www.originn.com.tr

منبع: الی گشت

به "لذت کار در 5 فضای کار اشتراکی در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت کار در 5 فضای کار اشتراکی در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید