راهنمای رزرو هتل؛ سفری آسوده با خدمات آنلاین

به گزارش وبلاگ فرافایلی، رزرو آنلاین هتل در برترین حالت ممکن به شما یاری می نماید که بتوانید سفری راحت را تجربه کنید. روزمرگی ها ما را دچار سردرگمی و پریشانی نموده است و سفر کردن در کنار پالایش روح به ما یاری می نماید که بتوانیم با خویشتن خویش رابطه ای دوباره و از نو برقرار کنیم. اولین گام برای داشتن یک سفر دلچسب این است که مقصدی مناسب را انتخاب کنیم و نکته جالب اینجاست که همزمان با پیشرفت صنعت گردشگری تعداد و تنوع هتل ها در سراسر دنیا به قدری افزایش یافته که می توان تمام سلیقه ها و انتظارات را به خوبی برآورده کرد. در این مقاله ما با راهنمای رزرو آنلاین هتل با شما همراه هستیم.

راهنمای رزرو هتل؛ سفری آسوده با خدمات آنلاین

رزرو آنلاین هتل

هتل ها بواسطه خدمات متنوعی که ارائه می دهند ستاره های گوناگونی دارند که اگر اطلاعات لازم و کافی در خصوص آن ها کسب نکنید بدون شک دچار سردرگمی خواهید شد. ما در این مقاله قصد داریم صفر تا صد رزرو آنلاین هتل را به شما ارائه دهیم تا به راحتی از هر کجای این جهان بتوانید هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. امروزه استفاده رزرو آنلاین خدمات مانند بلیط هواپیما، استفاده از اماکن تفریحی، سینما و غیره به امری طبیعی تبدیل شده که به جای مراجعه حضوری رواج پیدا نموده است. به واسطه رزرو آنلاین شما هم در وقت خود صرفه جویی می کنید و هم اینکه به راحتی از هر کجا می توانید به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

  • خریدی مطمئن از سایتی معتبر

اولین اقدام برای سفر کردن بعد از تعیین کردن مقصد، جستجو و انتخاب یک هتل مناسب است. بدون شک در این راه برترین و مطمئن ترین سایت برای رزرو هتل خرید بلیط هواپیما و تور مسافرتی، وبلاگ فرافایلی می باشد که می تواند به راحتی ما را به نقاط مختلف جهان متصل کند. اینکه در میان سایت های مختلف جستجو کنید و برترین گزینه را برای هتل انتخاب کنید بد نیست. اما نکته مهم اینجاست که نباید فراموش کنید که سایت انتخابی شما برای رزرو هتل یک سایت معتبر باشد. این موضوع یکی از نکات مهم برای رزرو هتل محسوب می گردد. وب سایت وبلاگ فرافایلی یکی از وب سایت های مطمئن، قابل اعتماد و خوش نامی است که در این را به برترین شکل ممکن شما را هدایت می نماید تا بتوانید هتل مقصد خود را انتخاب و رزرو کنید.

در وب سایت وبلاگ فرافایلی شما با فیلترهای متعددی روبه رو هستید که در زمینه انتخاب هتل بسیار کارآمد هستند و می توانند شما را به نتیجه مطلوبی برسانند. این فیلتر ها از قیمت تا تعداد ستاره های هتل را برای شما تعیین می نمایند و حتی شما می توانید با استفاده از آنها در سایت وبلاگ فرافایلی خیابان خوش راستا شهر مقصد را نیز انتخاب کنید. البته تنها راه دسترسی به مجموعه وبلاگ فرافایلی ، محدود به وب سایت نیست. شما با نصب اپلیکیشن و یا برقراری تماس تلفنی با شماره 8540 به راحتی میتوانید با مشاوران با تجربه و خوش برخورد این مجموعه ارتباط برقرار کنید و از آنها در تمام زمینه ها هدایت بخواهید.

  • واچر یا ووچر در رزرو آنلاین هتل

کلمه واچر یا ووچر کلمه ای است شما در هنگام رزرو آنلاین هتل بدون شک با آن برخورد خواهید داشت. واچر به عبارتی تاییدیه ای برای رزرو هتل شما است که نشان می دهد هزینه برای رزرو هتل پرداخت شده و امکان ورود شما به هتل فراهم است. با انجام رزرو آنلاین واچر نیز به صورت آنلاین در دسترس شما قرار داده می گردد. البته در حال حاضر ضروری است در سفر به برخی از کشورها مانند گرجستان و تایلند حتماً واچر هتل را به پرسنل فرودگاه نشان دهید. پیشنهاد ما این است که تحت هیچ شرایطی از واچر جعلی استفاده ننموده و خود را به دردسر نیندازید. استفاده از واچر جعلی سبب می گردد تا شما برای طولانی مدت از سفر به کشور مقصد محروم بمانید.

  • پرداخت ریالی هزینه هتل های خارجی

به طور حتم شما نیز در زمان انتخاب یک کشور خارجی برای مقصد سفر به علت عدم آگاهی از چگونگی پرداخت رزرو آنلاین هتل خود، از سفر کردن منصرف شده اید و یا مقصد خود را تغییر داده اید. برای رزرو کردن هتل های خارجی ما به شما پیشنهاد می کنیم که به واسطه وجود کانال های متعدد و البته قابل اعتماد مشکل خود را مرتفع کنید. به سایت وبلاگ فرافایلی مراجعه کنید و با رزرو هتل هزینه ها را ریالی پرداخت کنید. ضمن اینکه از تخفیفات مخصوصی نیز استفاده خواهید کرد. بد نیست بدانید که در صورت رزرو آنلاین به صورت مستقیم، هزینه بالاتری را پرداخت می کنید. اما وبلاگ فرافایلی به شما یاری می نماید که درکنار رزرو یک هتل خوب و باکیفیت، از نرخ های ویژه نیز بهره مند شوید و هزینه های خود را بطور چشمگیری کاهش دهید.

  • روم سرویس چیست؟

به طور حتما در کلیپ های اینستاگرام و یا فیلم های مختلف با این صحنه مداوم روبرو شده اید که مسافرین یک هتل وعده های غذایی را در اتاق محل اقامت خود میل نمایند. بد نیست بدانید که این موضوع صرفاً شامل افراد خاصی نمی گردد و تمام مسافران و گردشگران مستقر در یک هتل می توانند از این خدمات ویژه استفاده نمایند. روم سرویس به عبارتی به شما اجازه می دهد بتوانید وعده غذایی خود را در اتاق میل کنید، که یکی از خدمات ارائه شده در زمان رزرو آنلاین هتل است.

البته نباید فراموش کنید که اگر در هتل محل اقامت شما غذا به صورت بوفه سرو می گردد، امکان استفاده از این خدمات وجود نخواهد داشت اما به طور کلی در بیشتر هتل ها روم سرویس برقرار است. در صورتیکه خدمات بوفه بر روی هتل محل اقامت شما برقرار بود، به علت تنوع بالایی که وجود دارد روم سرویس قادر به انتخاب گزینه مورد نظر شما نیست. توصیه ما این است که در صورت عدم ارائه روم سرویس، به رستوران هتل مراجعه نموده و غذای مورد نظر خود را با سلیقه شخصی انتخاب و میل کنید.

  • هتل های یوآل و آل

یکی از اصطلاحات بسیار رایج که در زمان رزرو آنلاین هتل به کرات آنها را خواهید شنید آل و یوآل است که به طور معمول برای برد هتل مورد استفاده قرار می گیرند. All و Uall نشان دهنده سطح خدماتی هستند که در هتل انتخابی شما ارائه خواهند شد. هتل های آل به هتل هایی اطلاق می گردد که وعده های غذایی مختلف مانند صبحانه، ناهار و شام در این هتل ها تا ساعت 12 شب کاملا رایگان خواهد بود. اما اگر تصمیم به استفاده از نوشیدنی و میان وعده های هتل را داشتید باید هزینه جداگانه برای آنها پرداخت کنید.

اما هتل های یوال در نظر ما هتل های مجذوب کننده تری هستند. شما در این هتل ها به صورت 24 ساعته و کاملا رایگان وعده های صبحانه، ناهار، شام و همینطور نوشیدنی ها و میان وعده های لذیذی را دریافت خواهید کرد. ضمن اینکه هر زمان که اراده کنید به این خوراکی های خوشمزه دسترسی خواهید داشت. بد نیست بدانید که از برترین هتل های یوال در جهان، هتل های شهر آنتالیا ترکیه هستند. شهر ساحلی آنتالیا هتل های لوکسی دارد که همگی به ساحل اختصاصی و استخر مجهز هستند و با برترین غذاهای بین المللی و ترکی میزبان گردشگران از سراسر جهان خواهند بود.

  • Only Room ؟ شرح خاصی دارد !

یکی از اصطلاحاتی که در رزرو آنلاین هتل با آن روبرو هستید رزرو فقط اتاق یا Only Room است. این اصطلاح نشان می دهد تنها اتاق و تخت به شما تعلق خواهد گرفت و خدماتی مانند صبحانه و میان وعده شامل رزرو شما نمی گردد. شاید این نوع اتاق چندان برای شما دلچسب نباشد اما به علت کسر نشدن هزینه برای صبحانه، ناهار و یا شام رایگان، مبلغ چشمگیری از هزینه شما کاسته خواهد شد. در عوض شما این فرصت را دارید که به رستوران های مختلف و مجذوب کنندهی که در کشور و شهر مقصد شما قرار دارند مراجعه کنید و انواع و اقسام غذاهای سنتی و محلی منطقه را بچشید و تجربه هایی لذیذ از سفر به کشور مقصد خود کسب کنید.

خدماتی که معمولا هتل ها ارائه می دهند

در دسته بندی اقامتگاه های مختلف، هتل ها جزء لوکس ترین اقامتگاه هایی هستند که در فضای شهر طراحی می شوند. این اقامتگاه ها ساختمان های چند طبقه و بزرگی هستند که با ستاره های خود نشان میدهند چه نوع خدماتی، در چه سطحی به مراجعین آنها ارائه می گردد. به طور کلی هتل ها بر اساس قیمت، نوع خدمات، کیفیت خدمات، موارد مالی، مالیات و غیره ستاره های مختلفی از 1 تا 5 را شامل می شوند. هتل های یک ستاره پایین ترین سطح خدمات را ارائه می دهند و به طور معمول در دسته مسافرخانه ها طبقه بندی می شوند. اما هتل های پنج ستاره جزء لوکس ترین اقامتگاه ها طبقه بندی می شوند که بالاترین و باکیفیت ترین سطح خدمات را به مسافران و مراجعین خود ارائه می نمایند.

در هتل ها به طور معمول شما با خدماتی مانند رستوران، پارکینگ، سونا، جکوزی، خشکشویی، میز تور، ماساژ و اسپا، مهد کودک و غیره رو به رو خواهید بود. البته امکان دارد که یک هتل پنج ستاره برخی از خدمات ذکر شده را نداشته باشد. به همین علت ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از رزرو آنلاین هتل در خصوص خدمات ارائه شده آن به خوبی تحقیق کنید. شما برای انجام دادن یک تحقیق مفصل به راحتی می توانید با کارشناسان وبلاگ فرافایلی تماس بگیرید. بعلاوه می توانید در سایت وبلاگ فرافایلی اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص خدمات ارائه شده در هتل های مختلف جهان به دست آورید.

خدماتی که معمولا ریزورت ها ارائه می دهند

همان طور که می دانید ریزورت ها خارج از شهر قرار دارند. البته جای هیچ نگرانی نیست چون این اقامتگاه ها همجوار با کوهستان، ساحل و منظره ها زیبا و طبیعی منطقه هستند که به همین علت مورد استقبال فراوان گردشگران قرار می گیرند. ریزورت هتل ها را اقامتگاه های به شدت مجذوب کننده و زیبایی می دانیم که مکانی فوق العاده و دنج برای خوشگذرانی های ما خواهند بود.

اگر تصمیم داشتید در رزرو آنلاین هتل ، یک ریزورت ساحلی را انتخاب کنید بد نیست که از پارک های هیجان انگیز و آبی رایگان در کنار استخر های روباز و سرپوشیده متنوع، پارک های مجذوب کننده آبی بچه ها، زمین های بازی بچه ها، زمین مخصوص والیبال، زمین مخصوص بسکتبال، زمین مخصوص تنیس، سالن های متعدد و مختلف بیلیارد، بولینگ، اسکواش، اتاق های مهیج بازی، حمام های دلچسب سنتی، دارت و دیگر امکانات موجود در ریزورت ها، نهایت استفاده و لذت را ببرید.

  • تنوع در انواع ریزورت ها

به طور کلی ریزورت ها مناسب برای افرادی هستند که قصد دارند در سفر فقط استراحت نمایند و در پی هیجان و ماجراجویی خاصی نیستند. خدماتی که در ریزورت ها ارائه می شوند به میزان کافی قانع نماینده و دلچسب هستند و شما را مجاب خواهند کرد که در طول سفر به هیچ عنوان از منطقه امن خود خارج نشوید. ریزورت ها به طور کلی یک مجموعه مجذوب کننده از پارک های آبی، استخر ها، رستوران ها و زمین های بازی متنوع هستند که بدون شک گزینه مناسبی در رزرو آنلاین هتل به حساب می آیند.

این اقامتگاه های مجذوب کننده نیز در دسته های All و Uall طبقه بندی می شوند که ریزورت های All تا ساعت 12 بدون پرداخت هیچ هزینه ای وعده های غذایی را به صورت جداگانه سرو خواهند کرد. اما ریزورت های Uall در کنار وعده های غذایی لذیذ، نوشیدنی ها و میان وعده های دلچسبی را نیز به صورت 24 ساعته و کاملاً رایگان سرو می نمایند.

انواع مختلف اتاق ها در هتل

بد نیست که در ادامه مقاله شما را با انواع و اقسام اتاق های ارائه شده در هتل ها که در زمان رزرو آنلاین هتل می توانید آنها را انتخاب کنید آشنا کنیم. نام اتاق ها در فهرست رزرو یک هتل به راحتی می تواند شما را گیج کند. بطور کلی هتل ها بر اساس تعداد تخت های ارائه شده در یک اتاق، بعلاوه مساحت اتاق، جایگیری اتاق و نوع خدماتی که در آن ارائه می گردد نام یک اتاق را تعیین می نمایند. به طور تقریبی این نام های تعیین شده در میان تمام هتل ها یکسان است.

زمانی که شما تصمیم دارید رزرو آنلاین هتل را انجام دهید به طور حتم بر اساس خدمات دلخواه و تعداد نفرات، برترین اتاق را انتخاب خواهید کرد. به همین علت ما لازم می دانیم که شما با نام انواع اتاق ها و خدماتی که در آنها ارائه می گردد آشنا باشید تا در زمان رزرو هتل دچار سردرگمی و گیجی نشوید و برترین انتخاب را انجام دهید.

  • اتاق سینگل یا یک تخته

اتاق Single کاملا معرف خدماتی است که در آن ارائه می گردد. اتـاق سینگل یا یک تخته تنها برای اقامت یک نفر آماده شده و به طور میانگین مساحتی معادل 37 متر مربع تا 45 متر مربع دارد. این اتاق ها در رزرو آنلاین هتل بیشتر مناسب افرادی هستند که برای یک سفر مجردی و یک نفره یا به قصد انجام یک ماموریت کاری، راهی مقصد مورد نظر خود می شوند.

  • اتاق های دابل، تویین یا دو تخته

اتاق های Double و Twin همان اتاق های دو نفره هستند که ظرفیت پذیرش 3 مسافر را نیز خواهند داشت. به طور معمول همواره یک مبل تخت شو در مبلمان این اتاق ها تعبیه می گردد. در اتاق های دابل شما یک تخت دو نفره بزرگ را خواهید داشت که همین تخت دو نفره در اتاق تویین به صورت دو تخت یک نفره و مجزا قرار داده می گردد. به طور کلی در رزرو آنلاین هتل اصطلاحی که برای اتاق های تویین به کار برده می گردد TWN است و اتاق های دابل را نیز با DBL مشاهده می کنید.

  • اتاق های سه تخته و اتاق های چهار تخته

تعیین است که اتاق های سه تخته یا Triple Room در رزرو آنلاین هتل فقط مخصوص اقامت سه نفر در نظر گرفته شده اند. محتمل است که در این اتاق ها سه تخت مجزا و یک تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره قرار داده شده باشد. بد نیست که قبل از اقامت در اتاق انتخابی خود این موضوع را با کانتر هتل درمیان بگذارید و تعیین کنید که دوست دارید در اتاق شما از چه نوع مبلمانی استفاده گردد.

بعلاوه اتاق های 4 تخته یا Quadruple جزء بزرگترین اتاق های یک هتل محسوب می شوند که برای اقامت چهار نفر مناسب هستند. به طور معمول چیدمان تخت ها در این دسته اتاق به صورت دو تخت دو نفره، یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره، بعلاوه چهار تخت یک نفره انجام می گردد. همچون اتاق های سه تخته انتخاب چیدمان اتاق در این دسته نیز باید بر اساس نوع تخت با پذیرش هتل هماهنگ گردد.

  • سوئیت یک خوابه، سوئیت دو خوابه و سوئیت دوبلکس

Single Suit، Medium Suit و Duplex Suit نیز از جمله اتاق هایی هستند که ممکن است در هنگام رزرو آنلاین هتل با آنها روبرو شوید. در سوئیت های یک خوابه شما با فضای پذیرایی و اتاق خواب ها روبرو می شوید که اتاق خواب ها در پشت پذیرایی تعبیه شده اند و در کنار آشپزخانه و غذاخوری، یک فضای کاملاً مجهز و مجزا را در اختیار شما و همراهان قرار می دهند. معمولاً این اتاق ها هزینه بیشتری داشته و برای افرادی مناسب هستند که به صورت گروهی و خانوادگی سفر می نمایند. در ایـن اتاق ها شما با چند اتاق خواب دیگر اتصال خواهید داشت که اگر یک خوابه باشند سینگل سوئیت نام دارند.

شما در سوئیت های دو خوابه یا مدیوم، با دو اتاق خواب بزرگ با تخت های دو نفره یا دو تخت دو نفره روبرو هستید که برای خانواده های پرجمعیت یا دوستانی که دسته جمعی سفر می نمایند کاملا مناسب هستند. در آخر نیز ممکن است در رزرو آنلاین هتل سوئیت های دوبلکس یا دو طبقه را مشاهده کنید که در طبقه پایین سرویس بهداشتی، پذیرایی و آشپزخانه و در طبقه بالا سرویس بهداشتی، نشیمن و اتاق خواب ها را به همراه حمام قرار داده اند.

سفری آسوده با خدمات آنلاین

اصطلاحاتی که ما در این مقاله برای رزرو آنلاین هتل بکار بردیم از جمله اطلاعات و اصطلاحاتی هستند که به طور معمول در میان سایت تمام هتل ها دیده می شوند. البته تمام موارد به این گزینه ها اختصاص داده نمی گردد و به طور حتم شما برای رزرو هتل با امکانات و خدمات متنوع و متفاوتی روبرو خواهید بود که اصطلاحات مخصوص به خود را دارند. ما به شما توصیه می کنیم که برای صرفه جویی کردن در زمان و هزینه، به سایت وبلاگ فرافایلی مراجعه کنید و بدون هیچ زحمتی در کنار کاهش دادن هزینه ها، هتل مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید.

منبع: الی گشت

به "راهنمای رزرو هتل؛ سفری آسوده با خدمات آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای رزرو هتل؛ سفری آسوده با خدمات آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید