قطع آخرین حلقه های ارتباطی رونالدو با منچستر

به گزارش وبلاگ فرافایلی، کریستیانو رونالدو در ماه نوامبر با منچستریونایتد خداحافظی کرد و راهی عربستان سعودی شد تا پیراهن باشگاه النصر را به تن کند.

قطع آخرین حلقه های ارتباطی رونالدو با منچستر

رابطه ستاره پرتغالی با یونایتد و شهر منچستر تنها به حضور اخیرش در این تیم خلاصه نمی شود. او در شروع فوتبالش با پیراهن قرمزرنگ شیاطین سرخ مطرح شد و سپس راهی رئال مادرید شد تا بعد از سال ها درخشش در این تیم و انتقالی کوتاه مدت به یوونتوس دوباره به این شهر انگلیسی برشود.

اما امروز در انگلیس رسانه ها اعلام کردند کریستیانو رونالدو خانه لوکس خود در شهر منچستر را به قیمت 6 میلیون یورو به فروش گذاشته است. به این ترتیب ستاره پرتغالی در حال گسیختن آخرین حلقه های ارتباطی خود با منچستر است و معین است که او دیگر هیچ دورنمایی برای بازگشت به این شهر متصور نیست.

خانه لوکس رونالدو در منطقه آلدرلی اِج قرار گرفته است، دهکده ای ثروتمندنشین در حومه شهر منچستر که در این منطقه به خاطر عمارت های لوکسی که در آن ساخته شده مشهور است. رسانه ها از خانه رونالدو در این منطقه به عنوان یکی از شاهکار های معماری مدرن نام می برند.

رونالدو در ماه نوامبر بعد از ماه ها تنش در رابطه او و منچستریونایتد از این باشگاه جدا شد. او تابستان گذشته در پی ترک شیاطین سرخ بود، ولی این اتفاق نیفتاد. در نهایت کریستیانو که از نیمکت نشینی در دوران اریک تنهاخ خسته شده بود در مصاحبه ای جنجالی با پیرس مورگان انتقاداتی تند به باشگاه و سرمربی اش وارد کرد و بعد از آن مصاحبه بود که باشگاه به جدایی او رضایت داد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "قطع آخرین حلقه های ارتباطی رونالدو با منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع آخرین حلقه های ارتباطی رونالدو با منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید