عرضه اپلیکیشن خدمات امنیتی خصوصی با افزایش ناامنی در شیکاگو

به گزارش وبلاگ فرافایلی، افزایش ناامنی در شیکاگو موجب شده تا اپلیکیشنی برای ارائه خدمات امنیتی خصوصی در این بخش از آمریکا عرضه شود.این اپلیکیشن کرایم الرت نام دارد.

عرضه اپلیکیشن خدمات امنیتی خصوصی با افزایش ناامنی در شیکاگو

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ فرافایلی به نقل از انگجت، اپلیکیشن کرایم الرت در سال گذشته با هدف ارائه خدمات امنیتی خصوصی در لس آنجلس هم عرضه شده بود.

سیتیزن یک سرویس امنیتی خصوصی بر اساس تقاضای مشتری را در شیکاگو در قالب مشارکت با شرکت Securitas به صورت آزمایشی عرضه خواهد کرد. ماموران امنیتی خصوصی در صورت فعال شدن اپلیکیشن یاد شده می توانند قربانی یک جرم را شناسایی و پیگیری کنند تا مطمئن شوند که حال او خوب است و به این افراد خدمات امنیتی خصوصی برنامه ریزی شده ارائه دهند.

این اپلیکیشن قبلاً برای ارائه یک سرویس امنیتی واکنش سریع در لس آنجلس مورد استفاده قرار گرفته بود. این اپلیکیشن همچنین بر اساس گزارش های حوادث ارسالی پلیس، هشدارهایی را به کاربران ارائه می دهد. همچنین خدمات پولی این شرکت با پرداخت 20 دلار در ماه در دسترس است تا کاربران برای دریافت سریع خدمات اضطراری با افرادی مرتبط شوند و آنها به محل وقوع حادثه مراجعه کنند و اگر تماس مستقیم با شماره 911 برای آنها ممکن نیست، مشکل خود را به مخاطبان دیگر اطلاع دهند تا آنها کارکنان سیتیزن را مطلع کنند.

باید توجه داشت که اپلیکیشن سیتیزن اشتباهاتی نیز داشته است. سال گذشته، گزارش شد که مدیر عامل این شرکت به کاربران برای ردیابی یک مظنون به ایجاد آتش سوزی 30000 دلار جایزه داده بود، اما در نهایت فرد اشتباهی به عنوان مقصر از طریق اپلیکیشن مذکور شناسایی شد. پلیس این مرد را دستگیر کرد اما به دلیل کمبود شواهد سریع او را آزاد کرد. آنها بعداً یک مظنون دیگر را در ارتباط با آتش سوزی های جنگلی دستگیر کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "عرضه اپلیکیشن خدمات امنیتی خصوصی با افزایش ناامنی در شیکاگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه اپلیکیشن خدمات امنیتی خصوصی با افزایش ناامنی در شیکاگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید