سخندان: حیدری تحت فشار بود و دو پنالتی در دربی نگرفت

به گزارش وبلاگ فرافایلی، یاری داور بین المللی فوتبال ایران گفت: داور ملاقات پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی می توانست برای هر کدام از تیم ها یک پنالتی بگیرد.

سخندان: حیدری تحت فشار بود و دو پنالتی در دربی نگرفت

رضا سخندان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فرافایلی، درباره عملکرد پیغام حیدری و تیم داوری دربی 92 بین تیم های پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: به دلیل آن حواشی که قبل از این بازی از سوی فدراسیون در انتخاب داور به وجود آمد، حیدری تحت فشار قرار داشت. او سعی کرد با سوت های زیاد و دادن کارت به اعضای هر دو تیم کنترل بازی را به دست بگیرد.

وی درباره دو صحنه مشکوکی که در نیمه اول رخ داد، گفت: در صحنه مشکوک برای استقلال، اسماعیلی قصد ورود به محوطه جریمه و عبور از بازیکنان پرسپولیس را داشت که مدافع حریف پای خود را در مسیرش قرار داد. صحنه خیلی واضع نشان داده نشد که برخورد دقیقاً در کدام نقطه اتفاق افتاده، اما به نظر می رسید با توجه به اینکه این برخورد روی خط بود، باید پنالتی به نفع استقلال اعلام می شد.

یاری داور باسابقه فوتبال ایران گفت: در اواخر همین نیمه نیز در یک صحنه داور می توانست برای پرسپولیس پنالتی بگیرد. مدافع استقلال در حالی که به توپ کاری نداشت، علیپور را هل داد و دستش باز شد و همین صحنه سرنگونی بازیکن سرخپوش را به دنبال داشت.

سخندان بیان کرد: بیشتر کارت های زردی که حیدری به اعضای هر دو تیم داد، به دلیل اعتراض آنها بود. در واقع حواشی قبل از بازی در انتخاب داور، روی حرکات بازیکنان و کادر فنی دو تیم در مواجهه با حیدری تاثیر گذاشته بود. چند نفر از اعضای کادر فنی هر دو تیم اخطار گرفتند که این نشان دهنده تاثیر همان حواشی روی دربی بود.

وی در انتها گفت: تیم داوری در این بازی هماهنگ نشان داد. بازی در مرحله نیمه نهایی برگزار گردید و یک ملاقات سنگین برای داور بود که شاید به دلیل همان عدم تمرکز و فشار، حیدری نتوانست آن دو صحنه را درست تشخیص دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سخندان: حیدری تحت فشار بود و دو پنالتی در دربی نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخندان: حیدری تحت فشار بود و دو پنالتی در دربی نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید