سایه ترس از اومیکرون در سراسر ژاپن؛ افزایش دوبرابری مبتلایان در اوکیناوا تنها در 24 ساعت

به گزارش وبلاگ فرافایلی، باوجود کوشش های دولت ژاپن، افزایش شدید تعداد مبتلایان به سویه تازه کرونا باعث نگرانی مردم و مقامات این کشور شده است.

سایه ترس از اومیکرون در سراسر ژاپن؛ افزایش دوبرابری مبتلایان در اوکیناوا تنها در 24 ساعت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فرافایلی به نقل از ان اچ کی، تعداد مبتلایان به کرونا در استانداری اوکیناوا در جنوب ژاپن امروز (چهارشنبه) به نسبت روز قبل با افزایش دوبرابری روبرو بود. طبق آمار رسمی تعداد مبتلایان به این ویروس در استان اوکیناوار به 600 نفر رسیده است. این درحالی است که آمار مبتلایان در روز سه شنبه 225 نفر اعلام شده بود.

تاماکی دِنی، استاندار اوکیناوا گفت: ما در اوکیناوا شاهد موج ششم کرونا هستیم. او شرح داد که بیشتر مبتلایان، افراد بین 20 تا 50 ساله هستند و بسیاری از آنها به علت صرف غذای دسته جمعی بیرون از منزل به این ویروس مبتلا شده اند.

از سوی دیگر آمار روزانه مبتلایان در کل ژاپن برای اولین بار طی 3 ماه گذشته از 1000 نفر عبور نموده است. هرچند کوشش مقامات بهداشت برای مقابله با سویه اومیکرون افزایش یافته اما سرعت انتقال این ویروس نیز به سرعت در این کشور درحال توسعه است.

در توکیو نیز شرایط چندان مساعد نیست و تعداد مبتلایان برای دو روز متوالی از 100 نفر عبور نموده است.

بیمارستانی در نزدیکی فرودگاه ناریتا در حال رسیدگی به تعداد زیادی از مبتلایان به کرونا است. بیشتر بیماران کسانی هستند که نتیجه آزمایش کرونایشان در بدو ورود به کشور مثبت شده است .

پزشکان و پرستاران می گویند تا زمانی که آزمایش ژنوم خلاف آن را ثابت کند، فرض بر این است که همه مسافران به سویه اومیکرون مبتلا شده اند .

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سایه ترس از اومیکرون در سراسر ژاپن؛ افزایش دوبرابری مبتلایان در اوکیناوا تنها در 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه ترس از اومیکرون در سراسر ژاپن؛ افزایش دوبرابری مبتلایان در اوکیناوا تنها در 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید