دلیریان: حیف است عبدولی هم به 77 کیلوگرم برگردد؛ گرایی برای این وزن بهتر است، بنا درست انتصاب کند، دو مدال المپیک می گیریم

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مدیر پیشین تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: ما تیم خوبی داریم، بنا که انتخابی نمی گذارد و انتصاب می نماید، اگر درست انتصاب کند، هم سهمیه ها را کامل می گیریم و هم مدال.

دلیریان: حیف است عبدولی هم به 77 کیلوگرم برگردد؛ گرایی برای این وزن بهتر است، بنا درست انتصاب کند، دو مدال المپیک می گیریم

محمد دلیریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فرافایلی در مورد اینکه آیا تیم ملی کشتی فرنگی می تواند سه سهمیه باقی مانده المپیک را به دست آورد و با تیم کامل راهی توکیو گردد، گفت: ما تیم خوبی داریم، بنا که انتخابی نمی گذارد و انتصاب می نماید، اگر درست انتصاب کند، سهمیه ها را می گیریم. از نظر من مسئله ای نیست و با 6 کشتی گیر راهی المپیک می شویم. فکر می کنم دو سهمیه در گزینشی اول می گیریم و یکی هم در گزینشی دوم.

وی در مورد شانس مدال این تیم تاکید نمود: من انتظار دو سه مدال را دارم، چون تیم خوبی داریم. از کشتی گیری اسم نمی برم چون بار روانی دارد اما من واقعا با این بضاعت و توانمندی فکر می کنم می گردد دو مدال در المپیک گرفت. همانطور که پیش از اعزام تیم به نورسلطان به محمد بنا گفتم سه سهمیه و 4 مدال می گیرید. آنها فقط یک مدال کمتر گرفتند که آن هم امیر قاسمی منجزی اگر اشباع نمی شد، حتما روی سکو بود. یا کشتی گیر 78 کیلویی ما را اگر به آلمان نمی بازاندند، ساروی هم اگر در وزن خودش به تشک می رفت، یکی از آنها لااقل یک مدال می گرفتند. به نظر من چیدمان تیم درست باشد، در المپیک دو مدال را خواهیم گرفت.

دلیریان درباره احتمال بازگشت سعید عبدولی به وزن 77 کیلوگرم گفت: به نظر من این کار اشتباه است. گرایی در 77 کیلو سهمیه و مدال گرفته و کشتی گیر خیلی خوبی است. عبدولی هم خوب است، اگر او به 77 کیلوگرم بیاید، قطعا یکی از این دو کشتی گیر را از دست می دهیم و این اصلا خوب نیست. حیف است چنین اتفاقی بیافتد. سعید عبدولی کشتی گیر کمی نیست، اما اگر من بودم علی گرایی را برای 77 کیلوگرم انتخاب می کردم. من در سنگین وزن هم یک کشتی گیر 18-19 ساله به المپیک می بردم، حتی اگر شانس مدال نداشته باشد، چون درست است که منجزی آرزوی حضور در المپیک را دارد، اما در این جهانی باید مدال می گرفت اما اشباع شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دلیریان: حیف است عبدولی هم به 77 کیلوگرم برگردد؛ گرایی برای این وزن بهتر است، بنا درست انتصاب کند، دو مدال المپیک می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیریان: حیف است عبدولی هم به 77 کیلوگرم برگردد؛ گرایی برای این وزن بهتر است، بنا درست انتصاب کند، دو مدال المپیک می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید