تورهای زاهدان گردی در ایام نوروز برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ فرافایلی به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، وحیده رخشانی گفت: برگزاری مسابقه رالی در کورین، راه اندازی تورهای گردشگری زاهدان گردی، جاذبه های پیرامونی و تور کویرنوردی 2روزه در نصرت آباد از جمله برنامه های ایام نوروز در زاهدان است.

تورهای زاهدان گردی در ایام نوروز برگزار می گردد

وی گفت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی در جنب موزه منطقه ای جنوب شرق کشور، جشنواره غذاهای محلی و موسیقی سنتی در چهارراه رسولی از برنامه های دیگر در این ایام است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان اضافه نمود: با توجه به تقارن عید مبعث با ایام نوروز جشن مبعث نیز در زائر سرای امام رضا (ع) این شهر برگزار می گردد.

وی بیان نمود: برپایی چادرهای راهنمای مسافر در مناطق پنجگانه شهر با همکاری شهرداری زاهدان و اعمال تخفیف ویژه برای اقامت در هتل های منتخب این شهر جهت مهمانان فرهنگی و نیز تخفیف عمومی برای سایر مسافران از دیگر برنامه های میراث فرهنگی در ایام نوروز 98 است.

رخشانی به مراسم استقبال از مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهر در نخستین روز سال اشاره نمود و گفت: استقبال از مسافران نوروزی در مجتمع خدمات رفاهی پلیس راه زاهدان نیز انجام می گردد.

وی اضافه نمود: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت پخش فرآورده های سوختی و فرمانداری زاهدان مقرر شد، سوخت اضافه تورهای ورودی به این شهرستان تأمین گردد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان با اشاره به برگزاری جشن های نوروزی با همکاری شهرداری در پارک های سطح شهر زاهدان گفت: جشن چهارشنبه آخر سال نیز در پارک ملت زاهدان برگزار می گردد.

وی گفت: کوشش می گردد با همکاری دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر برنامه های متنوعی در نوروز 98 برگزار و ایام شادی برای شهروندان و مسافران نوروزی رقم زده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تورهای زاهدان گردی در ایام نوروز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای زاهدان گردی در ایام نوروز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید