تغییر کادر فنی تیم امید ضروری بود، تجربه کی روش به تاج یاری می نماید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، حشمت مهاجرانی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به خبرنگاران گفت: ما به یک مربی با تجربه در سطح ملی و شناخته شده در عرصه بین المللی احتیاج داریم که بتواند یک تیم جدید و نسل تازه به فوتبال ملی ایران معرفی کند.

تغییر کادر فنی تیم امید ضروری بود، تجربه کی روش به تاج یاری می نماید

سرمربی اسبق تیم ملی افزود: متأسفانه کی روش بلایی بر سر فوتبال ما آورد که آثارش باقی مانده است. با این وجود تجربه آقای تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال را بالاتر برد به طوری که قطعاً در انتخاب سرمربی جدید به مسائل گوناگون دقت می نمایند و شک ندارم رئیس فدراسیون بهترین تصمیم را می گیرد.

وی ادامه داد: ما باید به دنبال یک مربی پرتلاش باشیم که توان مهندسی کردن و ساخت یک تیم قدرتمند و جدید را داشته باشد. مربی که سابقه او نشانگر این خصوصیت باشد. وقتی با هزینه زیاد مربی خارجی می اوریم باید امیدوار باشیم که این مربی از خودش میراث خوبی به جا بگذارد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعلام نمود: آقای کی روش می توانست حداقل چند مربی ایرانی در کنار خودش داشته باشد تا امروز صاحب تجربه شوند، امیدوارم این بار در کنار سرمربی جدید مربیان ایرانی خوبی مورد استفاده قرار گیرند. البته مارکار آقاجانیان هم در کنار کی روش آموزش دید و قطعاً حالا دانش و تجربه خوبی دارد اما احتیاج هست مربیان بیشتری این فرصت را پیدا نمایند.

مهاجرانی همچنین در مورد تغییرات کادر فنی تیم ملی امید گفت: کرانچار مربی بسیار خوب و توانمندی است اما برخی مواقع یک مربی نمی تواند توانمندی های خودش را در جایی نشان بدهد. به نظر من تیم امید از نظر شکل بازی انتظارات را برآورده نکرد و احتیاج به تغییر در این تیم ضروری بود. تغییرات در بهترین زمان ممکن روی داد چرا که فرصت کافی در اختیار کادر فنی هست.

وی افزود: در مورد انتخاب سرمربی جدید به نظر من ما مربیان شایسته ای در لیگ برتر داریم که توانمندی های خودشان را نشان داده اند. نمی خواهم به نام خاصی اشاره کنم ولی باید به دنبال مربی باشیم که در همین فصل نتیجه گرفته، توان کار کردن با بازیکن جوان را دارد و تجربه و سابقه او نشان می دهد که می تواند یک تیم خوب و با نشاط بسازد. کار کردن با بازیکنان جوان خصوصیات و شرایط خاصی می خواهد، مربی باید آرامش و صبر و حوصله کافی داشته باشد. من معتقدم چنین گزینه ای داریم اما اشاره ای به نام ها نمی کنم و امیدوارم با تصمیم خوب کمیته فنی همچنین حمایت همه جانبه کمیته المپیک و فدراسیون تیم امید هم بتواند پیروز عمل کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تغییر کادر فنی تیم امید ضروری بود، تجربه کی روش به تاج یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر کادر فنی تیم امید ضروری بود، تجربه کی روش به تاج یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید