تعویق رقابت های فوتبال در آسیا تا اواسط تیر

به گزارش وبلاگ فرافایلی، کنفدراسیون فوتبال آسیا از لغو همه دیدارهای مختلف فوتبال در قاره کهن، تا انتها ماه ژوئن میلادی اطلاع داد.

تعویق رقابت های فوتبال در آسیا تا اواسط تیر

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در اطلاعیه ای از لغو همه بازی های زیرمجموعه خود تا سرانجام ماه ژوئن سال 2020 اطلاع داد.

AFC در این اطلاعیه نوشت: به دنبال اقدامات پیشگیرانه و محدودیت در سفرها توسط بسیاری از دولت ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (سه شنبه) تصمیم به تعویق همه بازی ها و مسابقات برنامه ریزی شده، در ماه های مِی و ژوئن (تا 11 تیر) و تا اطلاع ثانوی گرفت. جدیدترین تصمیم AFC به عنوان یکی از اولین کنفدراسیون های فوتبال دنیا که با توجه به شیوع کووید19 اقدامات احتیاطی انجام داد، تعهد را برای تضمین امنیت و سلامتی بازیکنان، تیم ها، مسئولان، طرفداران و همه ذی نفعان تقویت می نماید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از نزدیک انتشار ویروس کرونا را زیر نظر گرفت و پیش تر مسابقات را در ماه های مارس و آوریل، بعد از برگزاری جلسات اضطراری در دهلی، دوحه، دُبی و کوالالامپور به تعویق انداخته بود.

AFC همچنان با فدراسیون های آسیایی حاضر در رقابت های باشگاهی قاره همکاری و مشورت، و همه گزینه های ممکن را برای تکمیل مراحل لیگ قهرمانان آسیا آنالیز می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تعویق رقابت های فوتبال در آسیا تا اواسط تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق رقابت های فوتبال در آسیا تا اواسط تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید