بندر کوبه مکانی پر از جاذبه و مرکز خرید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، جاذبه های دیدنی کوبه

کوبه مرکز استان هیوگو و ششمین شهر بزرگ ژاپن است. همچنین این شهر برجسته ترین شهر بندری ژاپن است و این بندر یکی از جاذبه های دیدنی کوبه به شمار میرود. این شهر بندری حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت دارد. کوبه در ناحیه کانسای و بخشی از منطقه کیهانشین است. همچنین کوبه از اولین شهرهایی است که با هدف فعالیت های تجارتی با دنیای غرب بنا شد و تا کنون بعنوان شهر درگاهی بین المللی در منطقه معروف است. اما این شهر حوادث و بلایای طبیعی را هم تجربه کرده است و در سال 1995 زلزله ویرانگر هانشین این شهر زیبا را به شدت تخریب کرد. با همه این خرابی ها هنوز بعنوان چهارمین درگاه کانتینر ژاپن محسوب می شود. در کوبه شعبه مرکزی شرکت هایی بزرگی مثل اسیکس، کوبه استیل و صنایع سنگین کاواساکی واقع شده است و همچنین صد ها شرکت و واحد بین المللی با شعبه اصلی ژاپنی مثل نستله در این بندر پرجاذبه است.

بندر کوبه مکانی پر از جاذبه و مرکز خرید

درباره شهر کوبه

کوبه یعنی دروازه خدا و شهر کوبه به خاطر موقعیتش یکی از شهرهای پر جنب و جوش و مجذوب کننده برای گردشگران است. شهر و بندر کوبه بیشتر به مراکز خرید گوناگونش معروف است در این شهر آخرین محصولات صنعت مد و فشن و اجناس دیگری را می توانید ببینید و خرید کنید. یک مزیت و خوبی این مراکز خرید این است که در اطراف ایستگاه راه آهن سانومیاو واقع شده است. وجود فروشگاه های متنوع در این منطقه که از تاسیس آن ها بیشتر از یک قرن می گذرد و یک بنای قدیمی به شمار میرود بر مجذوب کنندهیت این شهر و این مراکز خریده افزوده است و جزء جاذبه های دیدنی کوبه محسوب می شود.

مرکز خرید مینت کوبه؛ یکی از جاذبه های دیدنی کوبه مرکز خرید مینت کوبه است اینجا یک ساختمان خیلی زیبا به رنگ سبز است که در مقابل آن ایستگاه راه آهن سانومیا واقع شده است و از خاطره انگیزترین جاها در این شهر است که فروشگاه هایی با آخرین محصولات فناوری، انواع پوشاک، لوازم بهداشتی و زیبایی و سایر چیزها در آن است. همچنین رستوران و سینما در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید یو کوبه؛ از دیگر جاذبه های دیدنی کوبه که یکی دیگر از مراکز خرید است مرکز خرید یو کوبه است. این بازار هم چند قدمی بیشتر با ایستگاه قطار فاصله ندارد و 50 فروشگاه عرضه کننده انواع لوازم و چیزهای مورد نیاز گردشگران در این مرکز خرید وجود دارد. همچنین گردشگران می توانند انواع پوشاک و لوازم زینتی را از این مرکز تهیه کنند و نیز در رستوران های آن خوشمزه ترین غذاهای محلی را سفارش بدهند.

مرکز خرید و فروشگاه های سوگو؛ این مرکز خرید که در حقیقت یکی از بهترین مراکز خرید کوبه است و در مرکز شهر کوبه واقع شده است نزدیک ایستگاه راه آهن سانومیا واقع شده و از جاذبه های دیدنی کوبه است. همین نزدیکی به ایستگاه راه آهن دلیلی برای توجه گردشگران به این مرکز خرید است و بیشترین گردشگران را به خود جذب می کند. انواع چیزها برای کادویی انواع پوشاک و دیگر لوازم مورد نیاز گردشگران در این بازار وجود دارد. همچنین رستوران های زیبا و باشکوه که همیشه مشتریان و گردشگران زیادی را به خود جلب می کند در این مرکز وجود دارد و این مرکز را به یکی از جاذبه های دیدنی کوبه تبدیل کرده است.

مرکز خرید جنوبی روکو بی؛ این مرکز خرید یک ویژگی مهم دارد و آ ن اینکه مکانی دنج است که اجناس و محصولاتش علاوه بر اینکه دارای کیفیت بالایی است قیمت آن هم مناسب است و در واقع برای خرید های خانوادگی محل مناسبی است. مزیت دیگرش اینکه با ایستگاه قطار فقط دو دقیقه فاصله دارد و یکی از جاذبه های دیدنی کوبه است.

مرکز خرید دایمارو؛ این مرکز که یک فروشگاه زنجیره ای است و اطراف خیابان های تاریخی کوبه بنا شده یکی از جاذبه های دیدنی کوبه به شمار میرود چون نمای بنای آن ترکیبی از سنت و مدرنیته است. لامپ های گازی روشن در این مکان روزگار قدیم را به یاد شما می آورد. وجود 70 فروشگاه که انواع پوشاک و لوازم الکترونیکی و انواع چیزها را برای کادو ارائه می دهد کار شما را برای خرید آسان راحتتر می کند.

مرکز خرید اسکله آفتاب؛ اسکله آفتاب یکی دیگر از مراکز خریدی است که در ساحل واقع شده است و همه گونه امکانات در آن وجود دارد و همین امر باعث شده یکی از جاذبه های دیدنی کوبه به حساب بیاید. وجود فروشگاه های لباس، غذاخوری ها، اجناس ورزشی، الکترونیکی و خیلی چیزهای دیگر در این مرکز خرید یک سفر به یاد ماندنی و رویایی را از این شهر بندری برای شما بوجود می آورد. چشم انداز های دل انگیز و چشم انداز زیبا در کنار اقیانوس گردشگر های زیادی به خود جذب می کند.

هاربولند؛ پوشش گیاهی وسیع و اقیانوس زیبا این مرکز خرید را به یکی از جاذبه های دیدنی کوبه تبدیل کرده که هر گردشگری را در این شهر به سمت خود می کشد. سالن های دیدنی فیلم، غذاخوری های زیبا و بزرگ و دیدنی ها و سرگرمی های مجذوب کننده دیگر در این مکان یک سفر دل انگیز و پر خاطره را برای شما رقم می زند.

پارک خرید میتسویی؛ در این مرکز خرید 140 فروشگاه وجود دارد که بعد از خرید می توانید بر روی پل نزدیک این مرکز خرید قدم بزنید و از فضای زیبای منطقه لذت ببرید و دیدن از جاذبه های دیدنی کوبه را در سفر خود به این شهر کامل کنید. راستی در این مرکز بعضی جاها وای فای رایگان هم وجود دارد. همچنین از دیگر مراکز خرید کوبه مرکز خرید پریمیوم کوبه ساندا و خیابان خرید مرکزی گای کوبه سانومیا هستند که از جاذبه های دیدنی کوبه است.

اما یکی دیگر از جاذبه های دیدنی کوبه مسجد کوبه است. این مسجد اولین مسجد ساخته شده در ژاپن است که در سال 1928 به سبک هندی سنتی و از طریق یان یوزف اشواگرا ساخته شده است. بنای مسجد در دو حادثه آسیب هایی دید، یکی در بمباران اتمی از طریق آمریکا و دیگری در زلزله هانشین که حدود 6433 تن ژاپنی در آن تلف شدند اما مسجد کوبه خیلی ویران نشد.

منبع: الی گشت

به "بندر کوبه مکانی پر از جاذبه و مرکز خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندر کوبه مکانی پر از جاذبه و مرکز خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید