اولین واکنش سرمربی الهلال به جذب مسی ، پاسخ مشکوک در مورد فوق ستاره آرژانتینی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان به شایعه جذب لیونل مسی واکنش نشان داد.

اولین واکنش سرمربی الهلال به جذب مسی ، پاسخ مشکوک در مورد فوق ستاره آرژانتینی

به گزارش وبلاگ فرافایلی آنلاین، آینده لئو مسی تعیین نیست. کمتر از 2 ماه از سرانجام قرارداد او با پاری سن ژرمن به جای مانده و راه های مختلفی برای انتخاب تیم آینده قهرمان دنیا در فصل آینده وجود دارد.

در همین خصوص باشگاه الهلال هم به مسی علاقه مند است. از رامون دیاز آرژانتینی سرمربی الهلال در خصوص امکان حضور نابغه کشورش در الهلال قبل از بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، مقابل اوراواردز ژاپن، سوال شد.

دیاز، همبازی مارادونا نمی خواست تمرکز را از شرایط رقابتی فعلی در فینال آسیا منحرف کند، اما در عین حال تیتر مختصری از خود به جای گذاشت که هیچ دری را به روی مسی نمی بندد. او گفت: ببینیم چه می گردد. اکنون روی بازی تمرکز نموده ایم، یک فینال داریم. بعد از فینال خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.

مسی دوست دارد همچنان در لیگ های بزرگ فوتبالش را ادامه دهد، اگرچه همانطور که تعیین است راه ای آینده دیگری از نظر علاقه به عنوان مثال MLS به وسیله دیوید بکهام و الهلال عربستان باز است.

مسی چند روز پیش در این کشور عربی بود، سفری که باعث ناراحتی پاری سن ژرمن شد و او را به علت عدم حضور در تمرینی که قبلا لغو شده بود و برای مدت 2 هفته محروم کرد. مسی به وسیله ویدئویی از باشگاه فعلی خود عذرخواهی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اولین واکنش سرمربی الهلال به جذب مسی ، پاسخ مشکوک در مورد فوق ستاره آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش سرمربی الهلال به جذب مسی ، پاسخ مشکوک در مورد فوق ستاره آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید