اولین خرید زمستانی یوونتوس تعیین شد؟

به گزارش وبلاگ فرافایلی، یوونتوس در فصل زمستان خیز دوباره ای برای خرید مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن بر می دارد.

اولین خرید زمستانی یوونتوس تعیین شد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فرافایلی، مائورو ایکاردی در سال های اخیر همواره در فهرست خرید یوونتوس قرار داشته و مکس آلگری تمایل زیادی به همکاری با این مهاجم 28 ساله دارد. با قطعی شدن جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس بود که مدیران این باشگاه خیلی زود برای خرید این مهاجم اقدام کردند، اما پیشنهاد آنها مورد قبول پاری سن ژرمن قرار نگرفت و بیانکونری هم تنها به جذب مویس کین، ستاره جوان و ایتالیایی اکتفا کرد.

در حقیقت یوونتوس خواستار جذی مائورو ایکاردی با قراردادی قرضی به مدت یک یا دو فصل بود، اما مدیران تیم فرانسوی خواستار فروش موقت این بازیکن نبوده و تنها در صورت رسیدن پیشنهادی برای انتقال دائم او حاضر به مذاکره هستند. اما گاتزتا دلااسپورت مدعی شد یوونتوس در بازار زمستانی دوباره برای خرید مائورو ایکاردی اقدام می نماید.

با اضافه شدن لیونل مسی و ماندن کیلیان امباپه در پاریس، کار مائوریتو برای حضور در ترکیب اصلی بسیار سخت است و احتمالا خود این بازیکن هم علاقمند به بازگشت به لیگ ایتالیا خواهد بود. برترین دوران مائورو ایکاردی در ترکیب اینتر رقم خورد و حالا یوونتوس می خواهد کاپیتان سابق رقیب همیشگی خود را به هر ترتیبی در فصل زمستان به خدمت بگیرد.

یوونتوس در حال حاضر در خط حمله گزینه چندانی در اختیار ندارد و در صورت عدم موفقیت بازیکن فعلی ترکیب این تیم، احتمال انتقال این بازیکن در فصل زمستان یا در نهایت تابستان سال آینده وجود خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولین خرید زمستانی یوونتوس تعیین شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید زمستانی یوونتوس تعیین شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید