کواچ: جدایی از بایرن؟ 2 سال دیگر قرارداد دارم

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سرمربی بایرن رجحان در دیدار شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت را مهمتر از شایعه اخراجش از این تیم می داند و می گوید به این صحبت ها اهمیتی نمی دهد.

کواچ: جدایی از بایرن؟ 2 سال دیگر قرارداد دارم

کواچ: جدایی از بایرن؟ 2 سال دیگر قرارداد دارم

نیکو کواچ تابستان گذشته جانشین یوپ هاینکس در بایرن مونیخ شد اما نتایج نه چندان خوب او به همراه این تیم باعث شد تا در ماه های اخیر چند بار شایعات مربوط به برکناری او شنیده شده است.

در مقطعی از فصل، فاصله بایرن با دورتموند بسیار زیاد شده بود؛ اما لغزش زردپوشان باعث شد تا بایرن خود را به صدر جدول برساند و شنبه در صورت پیروزی برابر آینتراخت فرانکفورت، می تواند قهرمانی بوندس لیگا را جشن بگیرد.

کواچ که در نشست خبری بازی با آینتراخت شرکت نموده بود، در واکنش به شایعات اخراجش گفت: به این مسائل توجه و علاقه ای ندارم. ما وظیفه مهمی پیش رو داریم و آن هم تمرکز کامل روی بازی با آینتراخت است. باید پیروز شویم تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم. به چیزی غیر از این هم علاقه ندارم. علاوه بر این، من دو سال دیگر با بایرن قرارداد دارم و می خواهم به آن پایبند بمانم. تمرکز من روی شایعات نیست. ما در طول فصل به خوبی پیشرفت کردیم و پس از بازی با دوسلدروف تنها برابر لورکوزن و لیورپول شکست خورده ایم.

وی ادامه داد: اگر هم برای فصل بعد اینجا نباشم، مثل سابق به زندگی ادامه خواهم داد. من این کار را برای شادی و لذت انجام می دهم و پول جزو اهداف اولیه من نیست. می خواهم عناوین زیادی کسب کنم و عملکرد خوبی ارائه دهم. هرگز از کوشش دست نکشیده ام و در آینده هم اینگونه خواهد بود.

سرمربی بایرن اضافه کرد: به شما نمی گویم شنبه چه بازیکنانی در ترکیب اصلی خواهند بود. هدف ما سورپرایز طرفداران است. این یک بازی فینال گونه است و مطمئن هستم که تیم، با حداکثر انگیزه وارد میدان می گردد و امیدوارم جام را بالای سر ببریم. شرایط خاوی مارتینز و کیمیش بهتر شده و تیاگو هم در بخشی از تمرین حاضر بود. نویر پیشرفت خوبی داشته و در راستا بهبودی واقع شده است اما برابر فرانکفورت بازی نخواهد کرد. خامس هم شرایطی چون نویر دارد و در فهرست نیست.

منبع: ایران ورزشی

به "کواچ: جدایی از بایرن؟ 2 سال دیگر قرارداد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: جدایی از بایرن؟ 2 سال دیگر قرارداد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید