کارت فیفا در دستان مهدی طارمی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مهدی طارمی در حال سپری کردن یکی از برترین فصول فوتبالی خود است. این بازیکن ایرانی پس از اینکه با هجمه هایی که از سوی رقبای پورتو در لیگ پرتغال و در صدر آن ها اسپورتینگ لیسبون روبرو شد، توانست در ملاقات تیمش برابر پورتیموننزه درخشان ظاهر شده و ضمن به ثمر رساندن 3 گل، یک پاس گل نیز به مارکو گروویچ بدهد و نقش مهمی در پیروزی 7 بر صفر تیمش ایفا نماید.

کارت فیفا در دستان مهدی طارمی

طارمی توانست با ثبت هت تریک برابر پورتیموننزه، به هجدهمین گل این فصل خود در لیگ برتر پرتغال دست یابد ضمن اینکه او تا به اینجای کار 13 مرتبه نیز پاس گل داده که آمار فوق العاده ای برای این فوق ستاره ایرانی به شمار می رود و همین مسئله سبب شده تا درخشش طارمی مورد توجه رسانه ها و از جمله بازی فیفا قرار بگیرد.

مهدی طارمی که پیش از این و پس از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا فیفا کارت خود با نمره 82 را در یکی از تمرینات پورتو دریافت نموده بود، پس از گذشت چند ماه و عملکرد درخشان در لباس پورتو و تیم ملی ایران، توانست ریتینگ خود را در بازی فیفا به عدد 86 برساند و در ترکیب منتخب فیفا نیز قرار بگیرد.

طارمی پیش از این و در یکی از تمرینات پورتو، فیفا کارت خود با نمره 82 را دریافت نموده بود و اکنون پس از درخشش در بازی های اخیر فیفا، ریتینگ خود را افزایش داده است.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "کارت فیفا در دستان مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت فیفا در دستان مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید