خاتمه شایعات: والورده ماندنی شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سرمربی بارسا پس از شایعاتی که در مورد برکناری قریب الوقوعش از سمت خود به گوش می رسید در نهایت در این باشگاه ماندنی شد.

خاتمه شایعات: والورده ماندنی شد

پایان شایعات: والورده ماندنی شد

ارنستو والورده این فصل با بارسا قهرمان لالیگا شد اما حذف از چمپیونزلیگ با شکست تلخ مقابل لیورپول در نیمه نهایی و شکست در فینال کوپا دل ری باعث شد تا آینده این مربی روی نیمکت آبی و اناری ها با ابهام روبرو شود.

در این بین رسانه های کاتالانی از گزینه های مختلفی از جمله ماکسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق یوونتوس و روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، به عنوان گزینه های جانشینی والورده نام می بردند.

حتی ساعاتی پیش شایعه شد که والورده همین امروز از بارسا اخراج خواهد شد و جانشین او هم به زودی تعیین می شود اما اکنون نشریه مارکا ادعا کرد که مدیران بارسلونا تصمیم گرفتند که به همکاری با والورده ادامه بدهند.

البته جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا پیش از دیدار فینال کوپا دل ری اعلام کرده بود که آینده والورده به نتیجه این دیدار بستگی ندارد و او در هر صورت فصل آینده هم در نوکمپ خواهد ماند.

ضمن اینکه گفته می شود والورده از حمایت بازیکنان موثر تیم مانند لیونل مسی، جرارد پیکه، جوردی آلبا و ایوان راکیتیچ برخوردار است و آنها مایلند که او به حضورش روی نیمکت بارسا ادامه بدهد.

منبع: ایران ورزشی

به "خاتمه شایعات: والورده ماندنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه شایعات: والورده ماندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید