پاشایی: امیدوارم عیدی خوبی به هواداران مان داده باشیم، منصوریان با شرافت قضاوت کرد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با یک بازی هوشمندانه و تاکتیکی 3 امتیاز بازی با مس را کسب کردیم و امیدوارم عیدی خوبی به هواداران مان داده باشیم.

پاشایی: امیدوارم عیدی خوبی به هواداران مان داده باشیم، منصوریان با شرافت قضاوت کرد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، حسین پاشایی پس از پیروزی یک بر صفر ذوب آهن مقابل مس رفسنجان گفت: درباره بازی باید بگویم که تمام برنامه هایی که در طول هفته در تمرینات داشتیم بچه ها موبه مو اجرا کردند و باید به آنها تبریک بگویم که به خوبی دویدند و 3 امتیاز این دیدار فوق العاده حائز اهمیت بود و در کنار یک بازی هوشمندانه و تاکتیکی نتیجه بازی را به سود خودمان تمام کردیم، جا دارد به هواداران و کارگران ذوب آهن تبریک بگویم و امیدوارم که این 3 امتیاز عیدی خوبی برای آنها باشد.

وی در خصوص اینکه مسی ها به داوری معترض بودند، شرح داد: ابتدا باید یک تبریک جانانه به آقای افشاریان بگویم بابت کادر داوری، منصوریان و کمک هایش فوق العاده عالی و باشرافت قضاوت کردند و تعجب می کنم که داوری ایراد داشت، کادر داوری خیلی عالی قضاوت کردند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره اینکه تیمش در نیمه دوم یک موقعیت داشت و به گل رسید، بیان نمود: اگر در ضدحملات خیلی خوب برنامه هایمان را انجام می دادیم فکر می کنم نتیجه بالاتر از یک بر صفر کسب می کردیم. به کادرفنی مس رفسنجان هم تبریک می گویم که تیم خوبی دارند، فوتبال روز خوب و بد دارد و ما هم روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و 3 امتیاز را گرفتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاشایی: امیدوارم عیدی خوبی به هواداران مان داده باشیم، منصوریان با شرافت قضاوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشایی: امیدوارم عیدی خوبی به هواداران مان داده باشیم، منصوریان با شرافت قضاوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید