نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس: کار در بهزیستی جهاد واقعی است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرکل بهزیستی البرز گفت : کار در بهزیستی جهاد واقعی است.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس: کار در بهزیستی جهاد واقعی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز،علیرضاعباسی کننده مردم کرج، فردیس، اشتهارد وآسارا در این جلسه گفت : زحمات مجموعه بهزیستی استان بسیار قابل تقدیر است و هر کس در این نظام مقدسجمهوری اسلامی مسئولیتی بر عهده دارد و با اخلاص برای مردم کار میکند سزاوار تقدیرو تشکر است.

کننده مردم کرج، فردیس، اشتهارد وآسارا در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود : تنها جایی کهمعلولین امید دارند بهزیستی است و تنها جایی که ملجأ معلولین است بهزیستی است،انقلاب ما انقلاب مستضعفین است و اینها هم به نوعی مستضعف هستند و باید به ایشانتوجه ویژه گردد و ما نیز به عنوان کنندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه داریم ازمجموعه ای که در کشور وجود دارد به نام سازمان بهزیستی و به معلولین خدمت رسانیمیکند حمایت کنیم.

وی بیان نمود: در قانون استخدامی 3 درصد از استخدام هایی که انجام میگرددباید از جامعه معلولین باشد و این که این قانون رعایت میگردد یا نه موضوعی است کهسازمان بهزیستی باید مطالبه کند و بُعد نظارتی کننده اینجا نمود پیدا می کند کهباید از گزارش هایی که شما به ما می دهید و اگر در جایی این قانون رعایت نشده استهمراه شما باشیم و باید تلاش کنیم که نهادینه و اجرایی گردد و به صرف قانون گذاریاکتفا نگردد.

علیرضاعباسی در رابطه با صدا و سیما گفت : صداوسیمای البرز باید در برنامه های مختلف ازحضور رابط ناشنوایان بهره مند باشد که عزیزان با مشکل شنوایی بتوانند از برنامه هااستفاده کنند.

کننده مردمکرج، فردیس، اشتهارد وآسارا در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود : هر کاری که در شهر انجاممی گردد باید اول مطالبه شما باشد و ما هم به عنوان ناظر باید در کنار شما پیگیرینماییم و هر برنامه عمرانی وغیر عمرانی باید یک پیوست حمایت از معلولین نیز داشتهباشد، مثلا در احداث مترو، ایستگاه مترو جایی که معلول می خواهد از آن استفاده کندتعبیه گردد و یا در مورد اتوبوس یا خیابان ها یک معلول نابینا می خواهد استفادهکند این موضوعات باید مدنظر ما باشد که در انجام این امور پیوست حمایت از معلولینوجود داشته باشد.

وی یاد آور شد: متاسفانه برخی افراد به این موضوع توجه نمی کنندکه ما اصلا در جامعه معلولداریم، باید برای این افراد ذهنیت ایجاد کرد و شما هم باید به دنبال این موضوعباشید که این امور اجرا گردد و این موضوع را جوری هدایت و حمایت کنیم که نخستینذهنیتی که شکل میگرد، این باشد که شخص معلول چگونه می تواند از این امکاناتاستفاده کند.

علیرضاعباسی اظهار کرد: بحث حمایت هایی که می گردد باید به صورت فراگیر باشد و به صورتینباشد که موجب احساس تبعیض گردد علی الخصوص درباره معلولین، در قبال این قشر بایدبا صبر و شکیبایی برخورد گردد، چون برخی از این معلولین ممکن است درگیر مشکلاتاعصاب و روان باشند یا ممکن است کاملا سالم باشد ولی مسائل مختلفی همچون مسائلاقتصادی و تبعیض های اجتماعی باعث گردد کنترلی روی این موضوع نداشته باشد و موضوعتکریم ارباب رجوع این جا معنا پیدا میکند و ما باید به مجموعه خویش توصیه نماییمکه در این زمینه ها مراقب باشند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

منبع: خبرگزاری آریا

به "نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس: کار در بهزیستی جهاد واقعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس: کار در بهزیستی جهاد واقعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید