مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 20 سالگی گوگل تا شکست مهندسان اپل برابر چند کودک خردسال

به گزارش وبلاگ فرافایلی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 20 سالگی گوگل تا شکست مهندسان اپل برابر چند کودک خردسال

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

دوربین فیلمبرداری ضد آب موسوم به GoPro HERO7 یکی از قوی ترین دوربین هایی است که این روزها برای عکس و فیلمبرداری مستند زیر آب معرفی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی آئودی ادعا می نماید بیش از 10 هزار نفر برای پیش خرید خودروی الکترونیک این شرکت ثبت نام نموده اند. این رکوردی است که به نظر خیره نماینده می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل و شبکه های اجتماعی یک گواهینامه رفتاری را امضا نموده و متعهد شدند با اخبار جعلی به شدت مبارزه نمایند. این موضوع تحت نظر و سرپرستی اتحادیه اروپا اجرا شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

محدودیت های زمان صفحه نمایش محصولات اپل که برای نظارت والدین بر بچه ها طراحی شده اند به سهولت به وسیله چند کودک لغو شده است. محدودیت هایی که قرار بود نرخ استفاده کودک از تلفن های همراه را آنالیز نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سه شرکت فورد، اوبر و لیفت تصمیم دارند در اتحادی مشترک با برنامه های shared streets همکاری نمایند تا درک بهتری نسبت به شرایط خیابان های شهر داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

لوگو گوگل در موتور جستجوی این شرکت تغییر ظاهر داده تا به کاربران یاداوری کند جشن تولد 20 سالگی گوگل در حال برگزاری است. این لوگو شامل بعضی ویژگی های خاص است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 20 سالگی گوگل تا شکست مهندسان اپل برابر چند کودک خردسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 20 سالگی گوگل تا شکست مهندسان اپل برابر چند کودک خردسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید