مصدومیت یک تن در آتش سوزی خودرو پراید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، رئیس آتش نشانی دزفول از مهار آتش سوزی سواری پراید بهمراه یک مصدوم اطلاع داد.

مصدومیت یک تن در آتش سوزی خودرو پراید

روح الله بهشتی فرد گفت: در پی تماسی با سامانه 125 این سازمان گزارش آتش سوزی در یک دستگاه خودروی سواری پراید در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد.

او می گوید: پس از دریافت گزارش حادثه، سریعا اکیپ اطفاءحریق سازمان از ایستگاه شماره چهار به محل حادثه واقع در خیابان کودک 1 در زیبا شهر اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

رئیس آتش نشانی دزفول در ادامه گفت: در این حادثه که دلیل آن در دست آنالیز است یکدستگاه سواری پراید در پارکینگ یک منزل مسکونی طعمه حریق شد که با سرعت عمل آتش نشانان فوراً مهار شد و از توسعه حریق و سرایت به منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد.

به گفته او شعله های آتش اتاق خودرو را طعمه خود کرد و بدلیل وجود مواد پلاستیکی و اسفنجی همانند صندلی و دیگر ملزومات داخل اتاق خودرو، حریق بسرعت شعله ور شد که با حضور آتش نشانان حجت اله بهرامی نیک، محمد فرخ پور و محمد رضا مجاهدی فرد بلافاصله مهار و از سرایت آتش به موتور خودرو و داخل ساختمان جلوگیری بعمل آمد.

مردی حدودا 48 ساله از ناحیه ساق هر دو پا دچار جراحات سوختگی شد که حضور نیرو های اورژانس 115 در محل و اقدامات بالینی و احیانا اعزام به بیمارستان را در پی داشت.

وبلاگ فرافایلی خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مصدومیت یک تن در آتش سوزی خودرو پراید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت یک تن در آتش سوزی خودرو پراید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید