خبرنگاران هاشمی: توان شورای شهر در مقابله با آلودگی هوا در حد تذکر است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، تهران- خبرنگاران- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: داده های صحیح از میزان مصرف مازوت یا دیگر سوخت ها به شورا نمی رسد و اختیارات کافی جهت مقابله با آلودگی هوا برای شورای شهر در نظر گرفته نشده و توان شورا در حد تذکر و پیگیری است.

خبرنگاران هاشمی: توان شورای شهر در مقابله با آلودگی هوا در حد تذکر است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه نشست امروز /یکشنبه/ این شورا با حضور در جمع وبلاگ فرافایلی، گفت: تذکرات اعضای شورای شهر در نشت امروز عمدتاً مربوط به آلودگی هوای تهران بود و راه اصلی کاهش این آلودگی، هنوز هم استفاده از حمل و نقل عمومی است.

وی اظهارداشت: مسئولان مربوطه اطلاعات دقیق از مصرف مازوت و یا مصرف سوخت گازوئیل و افزایش مصرف آن در شهر ارائه نمی نمایند و ما فقط شاخص آلودگی هوا را به طور دقیق در دست داریم.

وی گفت: شورا فقط می تواند بر اساس شاخص آلودگی هوا نظر دهد و از مسئولان بخواهد به وظایف خود در این باره عمل نمایند.

هاشمی ادامه داد: هرچند کرونا موجب شده که کمتر از حمل و نقل عمومی استفاده گردد اما اثر حمل و نقل عمومی در کاهش آلودگی هوا مثبت بوده است.

وی تاکید نمود: باید همچنان قانون هوای پاک و بقیه قوانین درباره پایین آمدن مصرف سوخت مد نظر دست اندرکاران قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران، درباره شرایط ساخت ایستگاه های مترو و هزینه آن گفت: پول اوراق مشارکت در حساب بانک رفاه است و باید هر چه سریعتر اقدام گردد.

وی با بیان این مطلب به وبلاگ فرافایلی که درباره این موضوع باید از شهردار تهران سوال کنید، در عین حال گفت: در صحبت های شورا با شهرداری، امکان افتتاح ایستگاه ها در آینده نزدیک وجود دارد و امیدوارم هر چه زودتر مسائل حل گردد و پول به مترو برسد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هاشمی: توان شورای شهر در مقابله با آلودگی هوا در حد تذکر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هاشمی: توان شورای شهر در مقابله با آلودگی هوا در حد تذکر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید