جنجالی دیگری از رونالدو؛ این بار پرتاب پیراهن!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مهاجم پرتغالی بعد از ناکامی در گلزنی، پیراهن خود را به نشانه اعتراض به زمین زد.

جنجالی دیگری از رونالدو؛ این بار پرتاب پیراهن!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، هفته سی ام رقابت های سری A ایتالیا با برگزاری چند ملاقات ادامه یافت که در یکی از بازی ها، یوونتوس تیم سوم جدول رده بندی در خانه به ملاقات جنوا رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید تا همچنان با یک امتیاز کمتر از میلان، در رده سوم باشد.

کریستیانو رونالدو با وجود پیروزی یوونتوس برابر جنوا راضی به نظر نمی رسید و پس از سوت انتها بازی پیراهن خود را به زمین انداخت.

ستاره پرتغالی در پیروزی بانوی پیر مقابل جنوا پیروز به گلزنی نشد. او در نیمه اول می توانست گلزنی کند که ضربه او به دیرک خورد و آلوارو موراتا روی ضربه برگشتی دروازه حریف را باز کرد.

رونالدو پس از سوت انتها بازی با انداختن پیراهن خود، زمین بازی را ترک کرد تا ناراحتی خودش را نشان دهد. این در حالی بود که یوونتوس 3 امتیاز بازی را به دست آورد.

یکی از توپ جمع کن ها نیز بلافاصله این پیراهن را برداشت.

رونالدو در بازی اخیر پرتغال برابر صربستان نیز که در گلزنی ناکام بود، بازوبند خود را زمین انداخت که در نهایت این بازوبند صرف امور خیریه شد.

پیرلو پس از سوت انتها بازی، گفت: طبیعی است که او می خواست یک گل بزند، مخصوصاً وقتی بازی پیچیده بود، زیرا او یک قهرمان است و همواره می خواهد اثر خود را بگذارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جنجالی دیگری از رونالدو؛ این بار پرتاب پیراهن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجالی دیگری از رونالدو؛ این بار پرتاب پیراهن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید