جایزه مدیریت شهری به شهردار خوی اعطا شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرنگاران/آذربایجان غربی حسن نصرالله پور شهردار خوی در آیین تجلیل شهرداران نمونه در حوزه مدیریت شهری جایزه شهردار نمونه شهرهای اسلامی را بخاطر ساماندهی محوطه دروازه تاریخی و سنگی خوی را دریافت کرد.

جایزه مدیریت شهری به شهردار خوی اعطا شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، آیین تجلیل از شهرداران نمونه در حوزه مدیریت شهری اسلامی با حضور کنندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون عمران ، شهرداران و صاحبنظران مطالعات شهری در محل فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران برگزار گشت.

غلام شریف رییس اسبق شورای اسلامی شهر خوی که تلاش های زیادی برای ساماندهی محوطه و احیا دروازه سنگی خوی کشیده اند در گفت و گو با وبلاگ فرافایلی اظهار کرد : با احیا و ساماندهی محوطه دروازه سنگی خوی هویت تاریخی و فرهنگی خوی است تلاش نمودیم که علاقمندان و گردشگران از این جهت وارد بازار تاریخی و هسته مرکزی خوی شوند و تا دوران های قدیم و آرامش و زیبایی موجود در بافت تاریخی خوی را احساس کنند .

وی شرح داد : یقینا خوی ارزشمندی است که باید مسئولین فارغ از قید و بندهای سیاسی و جناحی در مدیریت و توسعه این شهر تلاش کنند .

به گزارش وبلاگ فرافایلی :نخستین جایزه مدیریت شهری اسلانی- ایرانی با هدف نهادینه نمودن آموزه های سبک زندگی اسلامی - ایرانی و عملیاتی سازی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در طرح ها و برنامه های شهرداری ها در هشت محور توسعه و عمران شهری، معماری، هنر و هویت شهری، دیپلماسی شهری، میراث فرهنگی، گردشگری، محیط زیست و شهرسازی به همت فرهنگستان هنر کشور برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جایزه مدیریت شهری به شهردار خوی اعطا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه مدیریت شهری به شهردار خوی اعطا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید