تکذیب اخراج شماره 7 النصر؛ جلال الدین دوست صمیمی رونالدو!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، از زمانی که کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان سعودی پیوست، شایعات بیش از حد به وجود آمده بود و یکی از حدس هایی که در شبکه های اجتماعی دست به دست شد این بود که یک بازیکن باید اخراج گردد، زیرا او حاضر نشد پیراهن شماره 7 خود را به رونالدو واگذار کند.

تکذیب اخراج شماره 7 النصر؛ جلال الدین دوست صمیمی رونالدو!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، رونالدو همواره در باشگاه های قبلی خود - منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس - و بعلاوه در تیم پرتغال، شماره 7 را بر تن نموده است. در واقع، بسیاری از او به عنوان CR7 یاد می نمایند؛ بنابراین زمانی که او انتقالش به النصر را نهایی کرد، انتظار می رفت او همین شماره را بپوشد.

طبق اخباری که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، ادعا شده بود که جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی النصر به علت اینکه نمی خواست پیراهن شماره 7 خود را از دست بدهد، قراردادش فسخ شده است.

باشگاه فوتبال النصر اعلام نموده که این ادعا صحت ندارد. ماشاریپوف در واقع قبل از پیوستن رونالدو به النصر شماره 77 را انتخاب نموده است.

هنگامی که خبرگزاری فرانسه برای آنالیز واقعیت به باشگاه مراجعه کرد، یکی از نمایندگان باشگاه این ادعا را رد کرد و تأیید کرد که ماشاریپوف قبل از اعلام امضای قرارداد رونالدو با تغییر شماره پیراهن خود موافقت نموده است.

بازیکن ازبکستانی در تعدادی از پست های اینستاگرام خود حتی عکس هایی از خود با شماره 77 و CR7 منتشر نموده است.

منبع: فرارو

به "تکذیب اخراج شماره 7 النصر؛ جلال الدین دوست صمیمی رونالدو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب اخراج شماره 7 النصر؛ جلال الدین دوست صمیمی رونالدو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید