به کارگیری حداکثر ظرفیت پلیس دهلران در اربعین

به گزارش وبلاگ فرافایلی، فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: از حداکثر توان نیروی انسانی و تجهیزاتی، برای برقراری تامین امنیت در محور های تردد زائران در ایام اربعین استفاده می کنیم.

به کارگیری حداکثر ظرفیت پلیس دهلران در اربعین

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار از ؛ گفت: با توجه به ورود و خروج حجم عظیمی از زائران در ایام اربعین حسینی از مرزها، امنیت زائران از ابتدایی ترین نقطه ورودی به استان بخصوص شهرستان دهلران تا ابتدای حوزه شهرستان مهران با حداکثر توان نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی تامین خواهیم کرد.

او ادامه داد: در جهت تردد زائران به طول 180 کیلومتر با استقرار 12 گشت و ایستگاه سیار پلیس، پوشش امنیتی و انتظامی مطلوبی در همه محور های شهرستان ایجاد می کنیم.

سرهنگ مکی اعلام کرد: با توجه به ماموریت بسیار مهم اربعین حسینی و ضرورت برقراری نظم و امنیت در این حوزه و افزایش احساس امنیت، با برنامه ریزی و آموزشی ماموریت امنیت اربعین به کلیه کارکنان ابلاغ و آمادگی 100 درصد دارند.

او افزود: از زائران و شهروندان انتظار داریم هر گونه موارد مشکوک و یا نیاز پلیسی را با مراجعه به اولین مقر انتظامی یا تماس با 110 اطلاع رسانی کنند.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "به کارگیری حداکثر ظرفیت پلیس دهلران در اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به کارگیری حداکثر ظرفیت پلیس دهلران در اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید